شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

چهار شنبه

موزه دبی

موزه دبی :

یکی از مکانهای دیدنی و جذاب دبی موزه دبی است .این موزه در قلعه ی الفهیدی که در سال 1800 میلادی تاسیس گردید واقع شده است و از بناهای تاریخی دبیاست .در قدیم این مکان به عنوان قلعه برای دفاع از شهر مورد استفاده قرار می گرفت. و در زمانهای دیگر مرکز پادشاهان زندان و حکومت دبی بود.این قلعه از صدف مرجان نیز بنا شده است و سقف این قلعه از گل، ساقه برگ درخت نخل وگچ ساخته شده است.درب ورودی این قلعه از میخکهای آهنی ساخته شده . و جنگهای آن زمان از در و دیوارهای خراشیده نمایان است.در هنگام ورود میتوانید عکسهای هوایی،نقشه های قدیمی خلیج فارس از سال شصت تا هشتاد میلادی مشاهده نمایید.ابزارهای موسیقی این موزه ی تاریخی چنگ،طبل، فلوت و نی است که از پوست بز تشکیل شده است.و همچنین ابزار جنگی آن زمان از قبیل زره ، نیزه، شمشیر، پیکانها،تپانچه در این موزه نمایش داده می شود. گردشگران تور دبی با تهیه بیلیط می توانند از این موزه دیدن فرمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: موزه دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:44

چهار شنبه

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

یکی از بازارهای کامل و بزرگ دبی است که دارای کافه ها و رستورانهای با شکوه و بازار طلا است.این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا عرضه می کند.دارای چشم انداز ساحلی نیز می باشد و تفریحگاههای ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک،و ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر اتصال می دهد.دو قسمت مجزا فستیوال سنتر،یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آبنمای زیبای دبی ساخته شده اند و دارای صد رستوران،ششصد فروشگاه،که بیست و پنج تای آن از مهمترین فروشگاهها هستند ،مرکز بولینگ،سینما،مرکز تفریحی، و پارکینگ موجود می باشد.گردشگران تور دبی می توانند  برای خرید سری هم به این مرکز خرید بزنند.



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:42

چهار شنبه

رستوران MARGAUX دبی

رستوران MARGAUX دبی

رستوران MARGAUX  ، رستورانی فرانسوی در قلب دبی می باشد که مدیر آن Julian Mercier پس از سالها کار در رستوران آلن دوکاس فرانسه آن را افتتاح کرده است،این رستوران را با الهام از سواحل مدیترانه ایی فرانسه با دکوراسیونی رویایی متشکل از کلبه های چوبی که شما می توانید در آن غذای خود را میل کنید ایجاد شده است. منوی رستوان نیز از غذاهای فرانسوی الهام کرفته است. پیشنهاد می کنم حتما به این رستوران بروید زیرا این رستوران بر روی خلیج فارس ساخته شده است و شما در هنگام میل غذا می توانید از مشاهده رنگ نیلگون دریا لذت ببرید.

رستوران MARGAUX دبی

رستوران MARGAUX دبی



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: رستوران MARGAUX دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:41

چهار شنبه

هتل سان اند اسکای الریگا دبی

هتل سان اند اسکای الریگا دبی

این هتل 4 ستاره یکی از هتل های خوب دبی می باشد که در مرکز دیره واقع شده است نزدیکی بازار و ایستگاه مترو این هتل را نزد مسافران محبوب کرده است. این هتل با دکوراسیونی شیک و مدرن دارای اتاق های بزرگ با تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی  و خدمات به صورت فول برد نیز است.هتل دارای یک رستوران بین الملی با محیطی کاملا زیبا و مزه هایی بی نظیر است.اگر علاقه به ورزش دارید هتل برای شما یک سالن بدنسازی با تمامی امکانات و برنامه در نظر گرفته است،که برای بهتر کردن حالتان شما می توانید به بام هتل رفته و در استخر محبوب آن تنی هم به آب بزنید.

 



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل سان اند اسکای الریگا دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:39

چهار شنبه

هتل دی اچ دبی

هتل دی اچ دبی

این هتل 5 ستاره در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است.این هتل 236 اتاق زیبا با دکوراسیونی مجلل با پنجره های بزرگ که نمایی زیبا از شهر دبی را برای مسافران تور دبی نمایان می کند را دارا می باشد.همچنین هتل دارای یک کادر مجرب با خدمات رسانی بالا را دارد،فاصله هتل تا دبی مال 10 کیلومتر،تا مال امارات 15 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 9.7 کیلومتر می باشد. 



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل دی اچ دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:38

چهار شنبه

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

این هتل 5 ستاره دبی در منطقه دیره با پشم اندازی زیبا از شهر دبی پدر فاصله 12 کیلومتری از فرودگاه و 25 کیلومتری از فرودگاه بین المللی شارجه و 8 کیلومتری مرکز تجاری دب قرار گرفته است. هتل دارای 370 اتاق با تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی شامل سیستم تهویه،یخچال،ماشین ظرفشویی،دو خط تلفن،ماهواره،تلویزیون و آشپزخانه می شود.امکانات هتل شامل:رستوران با انواع غذاهای مدیترانه ایی،ژاپنی و ایتالیایی با کفیت عالی می باشد.اتاق جلسه مجهز،مرکز بیزینس،فکس،کپی،سالن زیبایی،فروشگاه،روزنامه،اتاق خانوادگی و ... می باشد که مسافران تور دبی می توانند با اقامت در هتل از آنها بهرهمند شوند.



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل گالریا رزیدنس دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:37

چهار شنبه

هتل عربین پارک دبی

هتل عربین پارک دبی

این هتل 3 ستاره در خیابان Metha  می باشد که موقعیت مکانی آن مناسب و دسترسی شما به مراکز خرید و فرودگاه دبی را بسیار آسان نموده است.این هتل کمتر از ۱۰ کیلومتر  از فرودگاه بین المللی دبی و ۱٫۵ کیلومتر از مرکز نمایشگاه دبی فاصله دارد این هتل زیبا با مهمان نوازی عالی و کامل از مهمانان خود پذیرائی می کند هتل از سال ۱۹۷۳  که تاسیس شد تا اکنون با بازسازی های خوب و کاملی که داشته به یکی از هتل های خوب دبی تبدیل شده است هتل از نظر مالی بسیار هتل مناسبی است و خدمات خوب و کاملی مانند : لابی،آسانسور،اینترن پر سرعت،صندوق امانات ،تهویه مطبوع،رستوران ،کافه برای مهمانان خود به صورت عمومی فراهم نموده است عربین پارک هتل با ارائه امکانات اقامتی فراموش نشدنی در دبی ، چه برای تفریح و یا کسب و کار اقاتی آسان را برای شما ایجاد می کند.



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل عربین پارک دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:36

چهار شنبه

هتل آپارتمان فلورا کریک دولوکس

هتل آپارتمان فلورا کریک دولوکس

این هتل 5 ستاره از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.اين هتل آپارتمان داراي 180 اتاق مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان تور دبی ، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان فلورا کریک دولوکس,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:34

چهار شنبه

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

این هتل 4 ستاره در خیابان الاویر قرار دارد. این هتل 38 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. گردشگران تور دبی می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل عربین کورتیارد دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:34

چهار شنبه

هتل سامیت دبی

هتل سامیت دبی

هتل 4 ستاره SUMMIT HOTEL در منطقه دیره دبی واقع شده است. هتل در موقعیت مکانی مناسب قرار گرفته است به گونه اییکه هم برای تاجران و هم برای کسانی که با مقاصد تفریحی به دبی سفر می‌کنند مناسب است. هتل سامیت در جمع دارای 114 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، سرویس بهداشتی ، مبلمان ، کتری برقی ، یخچال ، تلویزیون ، تلفن و اینترنت است. هتل دارای سه رستوران با منوی غذاهای متنوع می باشد . محیط کافی شاپ هتل برای انواع قرارهای کاری و دوستانه مناسب می باشد. فاصله هتل تا بندر تور دبی ابرا داک 1.1 ،تا مرکز خرید برج های دوقلو 1.1 ، تا دبی فریم 3.8 ،تا پل معلق 1.8 ،تا مسجد بزرگ 2.3 کیلومتر می باشد. همچنین هتل سامیت تا مرکز شهر دبی حدود 11 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر و تا مرکز خرید سیتی سنتر نیز 3 کیلومتر  فاصله دارد. امکانات هتل شامل استخر روباز ، سونا ، ماساژ ، سالن ورزش ، رستوران ، کافی شاپ ، ترانسفر ، خدمات کرایه اتومبیل ، لاندری و خشکشویی ، خدمات تبدیل ارز و ... می شود.

هتل سامیت دبی

هتل سامیت دبی

هتل سامیت دبی



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل سامیت دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:31

سه شنبه

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی

هتل 4 ستاره رادیسون بلو در منطقه دیره دبی و در 5 دقیقه ایی از دبی مال و بلند ترین ساختمان دنیا برج خلیفه قرار دارد.این هتل دارای 267 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون سیستم تهویه،حمام،تلفن،سشوار،روم سرویس 24 ساعته،مبلمان،تلویزیون،ماهواره،چای و قهوه ساز،حوله می باشند. این هتل لوکس دارای 16 سالن غذا خوری می باشد که پذیرای شما مسافران عزیز تور دبی می باشد.،فاصله هتل تا 15 دقیقه با ماشین می باشد،از امکانات هتل می توان به استخر،سونا،جکوزی،خدمات ماساژ،سالن بدنسازی،آرایشگاه،لابی،میز کار مجزا، سالن کنفرانس،نمای رود خور،رستوران،بار،کافی شاپ،ترانسفر،اینترنت،خدمات گشت و ... اشاره کرد.

تور دبی تابستان 97

تور دبی تیر 97

تور دبی مرداد 97

هتل های دبی

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو دبی,قیمت هتل رادیسون بلو دبی,رزرو هتل رادیسون بلو دبی,تور دبی در هتل رادیسون بلو دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:6

سه شنبه

هتل سامور تکام دبی

هتل سامور تکام دبی

هتل 4 ستاره سامور تکام یکی از هتل های تازه تاسیس در شعر برشا می باشد،هتل دارای 301 اتاق استاندارد می باشد،که تمامی آنها دارای امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع،روم سرویس،چایی ساز،حمام،حوله،سشوار،مبلمان،تلویزیون،مینی بار،تلفن و اینترنت می باشند،مرکز خرید ابن بطوطه 8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد ، مرکز خرید گالریا 14 کیلومتر از هتل سامور تکام فاصله دارد. فاصله فرودگاه دبی تا این هتل نیز 30 کیلومتر است. پارکینگ هتل نیز رایگان می باشد.برشا هایت ( تکام Tecom) برای گردشگرانی که به ساحل ، خرید برندهای لوکس و بازدید از شهر علاقه مند هستند انتخاب مناسبی است.در پشت بام نیز یک استخر ، سالن بدنسازی و مرکز اسپا با امکاناتی مدرن و امروزی قرار گرفته است. این هتل همچنین چند رستوران و یک اتاق کنفرانس دارد.

تور دبی تابستان 97

تور دبی تیر 97

تور دبی مرداد 97

هتل سامور تکام دبی

هتل سامور تکام دبی

هتل سامور تکام دبی



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل سامور تکام دبی,رزرو هتل سامور تکام ,قیمت هتل سامور تکام دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:4

سه شنبه

هتل جوور دبی

هتل جوور دبی

 هتل 4 ستاره جوور دبی با 75 طبقه یکی از بلند ترین هتل های جهان است که در تاریخ 12 ام فوریه (23 بهمن 1396) 2018 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل با رنگی طلایی، با ارتفاعی معادل 356٫33 متر از سطح زمین، دارای 528 اتاق تا طبقه 71 ام است.برای ساخت این برج بلند، چهار سال زمان صرف شده است و در ابتدا قرار بود که جوورا، یک ساختمان مسکونی باشد، اما به جای آن، تبدیل به یک هتل شد.این هتل در مرکز شهر دبی واقع شده است،هتل دارای 528 اتاق و سوییت می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون حمام،مبلمان،تلفن،مینی بار،تلویزیون،ماهواره،اینترنت،روم سرویس می باشد. این هتل مجلل دارای 4 رستوان بسیار شیک با منوهای متنوع می باشد،از امکانات هتل می توان به استخر،سونا،جکوزی،رستوران و ... اشاره نمود.

هتل جوور دبی

هتل جوور دبی



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل جوور دبی,رزرو هتل جوور دبی,نرخ هتل جوور دبی,قیمت هتل جوور دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:3

سه شنبه

هتل راو سیتی سنتر دبی

هتل راو سیتی سنتر دبی

هتل سه ستاره راو سیتی در منطقه دیره دبی قرار دارد،این هتل دارای 270 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،مبلمان،سیستم تهویه،حمام،پک لوازم بهداشتی،چایی ساز و اینترنت می باشند،هتل راو دارای یک رستوران خوب با منوی غذاهای بین المللی است که شما می توانید صبحانه و شام خود را در آن به صورت میز بار میل فرمایید،از امکانات هتل می توان به رستوران ،  پارکينگ، آسانسور،تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار،سیستم تصفیه هوا،کارکنان چند زبانه،سالن ملاقات،سالن ضیافت، باشگاه بدنسازی،استخر سرباز، اينترنت در لابي و اتاق ها اشاره نمود.

هتل راو سیتی سنتر دبی

هتل راو سیتی سنتر دبی

هتل راو سیتی سنتر دبی



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل راو سیتی سنتر دبی, هتل های خوب دبی, ارزان ترین هتل ها در دبی, هتل های مجلل دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:0

سه شنبه

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

هتل 5 ستار کمپینسکی (Kempinski Mall) یکی از هتل های بزرگ جهان می باشد که در موقعیت فوق العاده ای در خیابان شیخ زائد قرار گرفته است.هتل دارای 393 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکانای چون روم سرویس،حمام،سشوار،مبلمان،مینی بار،تلویزیون،ماهواره،اینترنت و سیستم تهویه هوا می باشند.این هتل مجلل و لوکس  ، سومین هتل بزرگی است  که از پیست سرپوشیده اسکی برخوردارمی باشد همچنین بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده را به خود اختصاص داده است.این هتل تاثیرگذار، اولین هتلی است که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل شده است.امکانات هتل شامل لوازم خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، استخر،سالن بدنسازی می شود.

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی



:: موضوعات مرتبط: دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل کمپینسکی دبی, رزرو هتل در دبی, نرخ ارازن تور دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:58

سه شنبه

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل 5 ستاره لوکس شرایتون در امارات واقع شده است و فاصله آن تا ساحل مارینا دبی تنها 10 دقیقه پیاده روی می باشد،همه امکانات در این هتل با هزینه اقامت حساب شده و نیازی نیست شما هزینه اضافی پرداخت کنید،وجود فروشگاه های متعدد در این هتل موجب محبویت بیشتر نزد مسافران شده است.این هتل دارای اتاق و سوئیت های مجللی می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،حمام،حوله،چای و قهوه ساز،تلویزیون،ماهواره،تلفن،صندوق امانات و اینترنت می باشد.رستوران های هتل با کیفیت بالا و تنوع غذا آماده پذیرایی از هر نوع ذائقه ای است. از امکانات هتل می توان به استخر،سونا،جگوزی،سالن ورزش،رستوران،گافی شاپ،بار،ترانسفر فرودگاهی،خدمات کرایه اتومبیل،لاندری و خوشکشویی،خدمات کرایه تاکسی،اتاق چمدان،مترجم چندزبانه،سالن جلسه و برگزار کردن جشن شاره نمود.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 26 کیلومتر می باشد.

تور دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:54

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::