شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

جمعه

جاذبه های گردشگری

شهاب سنگ ورامین

شهاب سنگ ورامین، بزرگ‌ترین شهاب سنگ ایران و یکی از هفت شهاب سنگ «مزوسیدریتی» در جهان که 138 سال پیش هنگام سقوط و برخورد با چشم رصد شده، یک‌شنبه هشتم اردیبهشت در کاخ گلستان به نمایش گذاشته شده است . این شهاب سنگ در بزرگترین و نخستین نمایشگاه تخصصی شهاب سنگ‌های ایران و بیابان لوت که با همکاری پایگاه میراث جهانی بیابان لوت و حجت کمالی - رکورد دار کشف شهاب سنگ در ایران - برگزار می‌شود و در کاخ گلستان به نمایش در آماده است. در ادامه با مجله همگردیتور کیش شهریور 98 همراه شوید.

شهاب سنگ ورامین

 از زمان کشف نخستین شهاب سنگ ایران در 138 سال پیش که به شهاب سنگ ورامین معروف است تاکنون آمار شهاب سنگ‌های ثبت شده در ایران به 299 شهاب سنگ در سال 3019 می‌رسد. جالب است بدانید که این شهاب سنگ یکی از 145 شهاب سنگ مزوسیدریتی جهان است که تا جولای سال 2009 میلادی کشف و ثبت شده است و نوع خاصی از شهاب سنگ‌های سنگی-آهنی محسوب می‌شوند. این شهاب سنگ حدود 54 کیلوگرم جرم دارد و در حال حاضر قسمت اصلی آن در کاخ گلستان، سالم باقی مانده است، هرچند سایر قطعات آن در موزه‌های تاریخ طبیعی نیویورک، واشنگتن، فیلدشیکاگو، وین و بریتانیا، دانشگاه‌های هاروارد اسلو، استراسبورگ و آریزونا، واتیکان و مؤسسه ژئوفیزیک تهران و تعداد دیگری از موزه‌های علوم طبیعی و دانشگاه‌های مطرح جهان نگه‌داری می‌شوند. 

چنانچه از علاقه‌مندان بازدید از این شهاب سنگ هستید، باید بدانید که بزرگ‌ترین و نخستین نمایشگاه تخصصی شهاب سنگ‌های ایران و بیابان لوت از هشتم تا 28 اردیبهشت از ساعت 9:30 تا 17 در مجموعه‌ی میراث جهانی کاخ گلستان واقع در میدان ارگ برگزار خواهد شد.


حوض سلطان

حوض سلطان قم بزرگترین آینه طبیعی ایران می باشد که در 40 کیلومتری شمال شهرستان قم و 85 کیلومتری جنوب تهران و در حاشیه بزرگراه خلیج فارس واقع شده است. در ادامه با مجله همگردی تور کیش مرداد 98 همراه شوید.

حوض سلطان

در میانه اتوبان قم - تهران جاذبه ای طبیعی در کنار ساخته های انسانی، نمایشی تماشایی از خلقت را به راه انداخته است که با کمی دقت متوجه آن می شویم. دریاچه ای نمکی که حوض سلطان نام دارد و در سال 1883 میلادی (حدود سال 1261 شمسی) و بر اثر ساخت جاده شوسه تهران - قم تشکیل شده است. این دریاچه به صورت 5 لایه جدا از هم تا عمق 42 متری زمین نفوذ کرده و 240 کیلومتر مربع را به تصرف خود درآورده است. لایه های نمکین تا 20 متر ضخامت دارند و با خاک های رسی با طیف رنگ قهوه ای تا خاکستری از هم جدا می شوند.

برخی کارشناسان این پدیده را به عنوان یک تالاب در نظر گرفته اند و حتی نام آن در فهرست پنج تالاب استان قم که به تایید کنوانسیون بین‌المللی رامسر رسیده است نیز مشاهده می شود. از سوی دیگر در محل حوض سلطان، سطح ایستایی آب صفر است و بنابراین می توان آن را یک اَبَرچشمه نیز در نظر گرفت. سطح ایستایی یا پیزومتریک بالاترین تراز آب زیرزمینی بر روی یک سطح مشخص در زیر زمین است. رودهای متعددی به این دریاچه وارد می‌شوند که عموما از اراضی شوره‌ زار و نمکی اطراف عبور می‌کنند. از جمله این رودها می‌توان به رود شور اشاره کرد.

این جاذبه را با نام های دریاچه قم، کويرنمک، دریاچه ساوه و دریاچه شاهى نیز می شناسند، اما اشتباه نکنید ،اینجا همان دریاچه نمک معروف قم نیست. دریاچه نمک قم وسعت بسیار بیشتری دارد و در جنوب شرقی قم واقع است.

راه‌های ورود به منطقه: در 35 کیلومتری مسیر قم-تهران جاده خاکی وجود دارد که به دریاچه می‌رسد. درون دریاچه نیز جاده خاکریزی هست که برای جلوگیری از فرو رفتن خودروها در باتلاق و بهره‌برداری از نمک دریاچه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارتفاع دریاچه حوض سلطان از سطح دریا 710 متر است و با بارندگی 100 تا 120 میلیمتر در سال این منطقه در حوزه نواحی کم باران قرار گرفته و دارای چهار بخش کفه نمکی (بخش اصلی)، حاشیه باتلاقی، محدوده اکولوژیک و دشتی است.


شهر سنت جونز کانادا

سنت جونز، مرکز و بزرگترین شهر در ایالت نیوفنلاند و لابرادور، همچنین، قدیمی ترین شهر انگلیسی تاسیس شده در آمریکای شمالی است. این شهر درنوک شرقی شبه جزیره آوالون در جزیره نیوفنلاند، واقع شده است. با جمعیتی بالغ بر 196,966 در سال 2011، منطقه شهری سنت جونز، طبق سرشماری، در رتبه دوم بزرگترین منطقه شهری در آتلانتیک کانادا، بعد از هالیفاکس و در رتبه بیستم بزرگترین منطقه شهری در کانادا، قرار دارد. اسم آن به روز جشنی از جان باپتیست، وقتی که جان کبوت در سال 1497 با کشتی به سمت بندر سفر کرد،نسبت داده می شود.سینت جانز یکی از قدیمی‌ترین و شرقی‌ترین شهرهای آمریکای شمالی است که بر زندگی اقتصادی و فرهنگی استان نیوفاندلند و لابرادور تسلط دارد. این بندر مهم مرکز تجاری و صنعتی جزیره نیوفاندلند و قطب ماهیگیری آن است. سینت جانز شرقی‌ترین مقصد خط راه‌ آهن کانادا و بسیاری خطوط هوایی داخلی این کشور است. در ادامه با مجله همگردی تور کیش تیر 98 همراه شوید. 

شهر سنت جونز کانادا

معمولاً در نقاطی که آب‌وهوای گرم و آفتابی دارند، انتظار می‌رود خانه‌های رنگارنگ و روشن داشته باشند، اما سنت جونز را باید از این قاعده مستثنا دانست. چراکه آب‌وهوای سرد مانع رنگ کردن خانه‌ها توسط مردم محلی نشده است. این شهر همچنین به خاطر داشتن فرهنگ زندگی بانشاط و تعداد زیادی گالری وموزه شهرت دارد. به‌علاوه طبیعت بکر اطراف آن، سرگرمی‌های فضای باز مختلفی را برای بازدید کنندگان فراهم کرده است. پیپی پارک (Pippy Park)یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهری است که از ویژگی‌های آن می‌توان به پیست‌های مسابقه، اسکی، مسیرهای پیاده‌روی و حیات متنوع گیاهی و جانوری اشاره کرد. از نقاط جالب شهر می‌توان پارک ویکتوریایی بنرمن (Bannerman Park) را نام برد که میزبان یک استخر شنا، یک زمین بیس‌بال و رویدادها و جشنواره‌های مختلف می باشد.

 


 

دریاچه پریشان

 

دریاچه فامور یا پریشان یکی از بزرگترین دریاچه‌ های آب شیرین ایران و خاورمیانه است .که در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون قرار گرفته‌ است. این دریاچه به نام‌ های مور ، پریشان و فامور نیز شناخته شده‌ است در ادامه با مجله همگردی تور کیش تابستان 98 همراه شوید.

 

دریاچه پریشان

 

دور تا دور این دریاچه را کوه احاطه کرده‌ است فاصله دریاچه نسبت به کوه از طرف شمال حدودا 4 الی 5 کیلومتر می‌ باشد و از طرف جنوب حدودا 500 متر می‌ باشد. در فاصله بین دریا تا کوه از طرف شمال روستای مالکی (قلات نیلو، دهپاگاه، هلک، پریشان)، روستای عرب فامور، روستای سی سخت و در قسمت شرق قلعه نارنجی، جروق و در سمت جنوب روستای نرگس زار و در غرب دریاچه روستای شهرنجان قرار دارد.

 

دریاچه پریشان

 

این دریاچه از جمله اکوسیستم‌ های پایداری است که در اثر عوامل تکتونیک بوجود آمده میلیون‌ ها سال است که شرایط خود را حفظ نموده‌ است و دارای 4 گونه ماهی بومی به نام‌ های ماهی زردک، ماهی سرخه، ماهی پرک و مار ماهی آب شیرین و همچنین چند گونه ماهی وارداتی نظیر ماهی کپور، ماهی فیتوفالک و آمورمی باشد که در سال 1368 به دریاچه وارده شده‌ است. تنها کپور معمولی با شرایط تالاب سازش پیدا کرده و دوگونه دیگر مشکلات عدیده‌ای را در تالاب به وجود آورده‌ اند. این دریاچه بر اثر سوزاندن بخش بزرگی از نیزارهای اطرافش به علت عملیات راهسازی در معرض خطر است. در طی این آتش‌سوزی‌ ها هزاران لاک‌ پشت و پرنده مهاجر از بین رفته‌ اند. همچنین بخش اعظم این دریاچه به علت خشکسالی‌ های اخیر خشک شده‌ است.به دلیل حفر چاه‌های مجاز و غیر‌مجاز و همچنین کاهش بارش این‌ دریاچه در تاریخ 1394 خشک‌ شد. پس از خشک شدن مردم منطقه در آن کشت دیم انجام می‌دهند و به زمین کشاورزی تبدیل شده است.

شهر سنت جونز کانادا



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 10:22

دو شنبه

جاذبه های گردشگری ایران

تنگ بستانک

تنگ بستانک نام منطقه‌ای خوش آب و هوا و سرسبز در شهرستان مرودشت و در بخش کامفیروز می باشد که که اکنون به بهشت گم شده شهرت یافته است ، اگر اطلاعات بیشتری درباره تنگ بستانک می خواهید با مجله همگردی هتل های کیش همراه شوید.

تنگ بستانک

منطقه حفاظت شده تنگ بستانک با مساحت 15324 هکتار در شمال غربی استان فارس و در فاصله 120 کیلومتری شهر شیرازودرفاصله 100 کیلومتری شهرمرودشت در بخش کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت واقع گردیده است.

این منطقه دارای محیطی قالبا کوهستانی به همراه پوشش جنگلی بوده که تابستان‌های خشک و زمستان‌هایی سرد را دارا می باشد. بستر سنگی دره محل مناسبی را برای رویش درختانی چون چنار و گردو و گیاهان سایه پسند فراهم آورده است. این گیاهان باعث شده‌اند تا به سختی بتوان ردی از نور مستقیم خورشید در کف دره پیدا کرد که البته در فصول گرما نکته‌ای مثبت به شمار می‌رود.

تنگ بستانک

تا پیش از دهه‌ 60 ، تنها اهالی منطقه از آب زیاد و زیبایی‌های این منطقه استفاده می‌کردند و کمتر کسی از وجود آن با خبر بود، ولی زمان که گذشت، پای گروه‌های طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی، به تنگ بستانک باز شد و این منطقه بر سر زبان‌ها افتاد.این محدوده‌ حفاظت‌شده 15 هزار و 324 هکتار مساحت دارد و ارتفاع آن از سطح دریا 1700 تا 3700 متر است.

پوشش گیاهی این منقطه متشکل از بلوط ،بنه، ارس، بادام کوهی، زالزالک، دافنه، کیکم، تنگرس، ارژن، بو مادران، درمنه، اویش، دنایی و اویش شیرازی می شود و جانورانی نظیر خرس قهوه ای، کفتار، رودک، راسو، گربه وحشی، بز، و پازن، خارپشت ایر انی، سنجاب ایرانی،هامستر دم دراز، خرگوش، روباه، شغال و گراز، کبوتر جنگلی، کبک و انواع پرندگان شکاری در آن وجود دارد.

بهترین فصل برای رفتن به این منطقه بهار میباشد و از ویژگی های خوب آن می توان به وجود جاده مشترک با تنگ گمبیل، روستاهای ساران و کهکرون، ارتباط جاده ای با تخت‌ جمشید، نقش رستم و پاسارگارد اشاره نمود.


دره شهر ایلام و ماداکتو

از دیگر جاذبه های گردشگری ایران که هرساله تعداد زیادی از توریست ها را از سراسر دنیا جذب خود می کند دره شهر ایلام است . این شهر دارای خرابه های باستانی ماداکتو مربوط به دوران ساسانی است که پایتخت تابستانی عیلامی ها می باشد . در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر با مجله همگردی تور لحظه آخری کیش همراه شوید.

دره شهر ایلام و ماداکتو

برای رسیدن به این شهر فقط کافی است از سمت دزفول در خوزستان و خرم آباد نیز حرکت کنید. اگر از تهران به سمت دره شهر ایلام می روید، پس از گذشتن از قم، اراک و حرکت به سمت خرم آباد، می توانید در نهایت وارد جاده پل دختر شده و خود را به دره شهر برسانید. در مسیر رسیدن به دره شهر ایلام نیز آثار باستانی بسیاری قرار گرفته که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. به عنوان نمونه اگر اهل طبیعت گردی هستید، در این مسیر حتما به دیدن آبشار ماربره در نزدیکی دره شهر در مسیر جاده پل دختر مشغول شوید.

دره شهر ایلام و ماداکتو

دره شهر در دوره ساسانی یکی از پایتخت‌های ایران بوده و از دوره مس سنگی سابقه سکونت و شهری داشته‌ است. این منطقه به لحاظ زمین‌ شناسی یکی از بزرگترین ژئوپارک‌های دنیا به حساب می آید ، همچنین بزرگترین شهر تاریخی غرب کشور در این منطقه واقع شده‌است. دره شهر دومین شهر بزرگ استان بعد از شهر ایلام (به لحاظ گستره شهری) می‌باشد.به دلیل تعدد و فراوانی قلعه‌ های تاریخی در محدوده شهرستان ، این شهر به شهر قلعه‌ های ایران نیز شهرت دارد.

دره‌ شهر در زمان‌ های مختلف تاریخی به علل متعدد بارها ویران و آباد گشته، از جمله عوامل مؤثر در ویرانی آن می‌توان لشکر کشی سپاهیان آشور و اعراب را نام برد. دره شهر محل شهر باستانی ماداکتو پایتخت عیلامیان بوده‌ است. به نظر می‌رسد که این شهر اولین شهر عیلامی بوده‌ است که در حمله آشور بانی پال ویران شده و در زمان حکومت هخامنشیان یا اهمیت گذشته را نداشته یا همچنان در ویرانی به سر می‌برده‌ است، ولی در زمان اشکانیان دوره تجدید حیات آن بوده و در عهد ساسانیان نیز مجدداً آباد گردیده و رونق یافته‌است.دره شهر یکی از قدیمی‌ ترین مناطق مسکونی در ایران می‌باشد که در گذشته با نام سیمره شناخته می‌شد و تا زمان حکومت پهلوی تحت سلطه اتابکان لر بوده‌ است و بعد از تصویب ایجاد استان ایلام از لرستان جدا و جزئی استان ایلام گردید.

دره شهر ایلام و ماداکتو

در ویرانه‌های به جای مانده از این شهر در زمان ساسانیان، آثار شهرسازی که در آن دوره معمول بوده به چشم می‌خورد. سکه‌های یافت شده در خرابه‌های دره شهر به خسرو سوم و جانشینان او متعلق است. شهر کنونی دره شهر در دامنه کبیرکوه و در امتداد ضلع شمالی شهر باستانی آن دوره خود (دوره ساسانی) و در ساحل جنوبی رودخانه سیمره قرار دارد، و از استعداد کشاورزی، منابع آب غنی، مراتع سبز و جنگل‌های انبوهی برخوردار است.

با سفر به دره شهر نه تنها می توانید از جاذبه های تاریخی دیدن کنید، بلکه در جشن های مردم این منطقه نیز شرکت کنید. از خصوصیات دره شهر ایلام و مردم لر نشین آن، آهنگ ها و ترانه های موسیقی لری در انواع بزمی، رزمی، حماسی و … است که اگر در جشن های نوروزی و یا مراسم های عروسی این منطقه شرکت کنید می توانید آن ها را بشنوید.


ابیانه

در 40 کیلومتری شمال غرب نطنز در دامنه کوه کرکس روستایی تاریخی ابیانه واقع شده است ، روستایی که به دلیل آثار تاریخی بی شمارش جزو استثناعات ایران می باشد. شکوه و جلال معماری بومی و سرشار از زیبایی روستای ابیانه، آن را در شمار نمونه‏ های کم نظیر و از اماکن دیدنی اصفهان و از دیدنی‏های ایران درآورده است. در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری تور کیش خرداد 98 همراه شوید.

ابیانه

ابیانه نقطه ‏ای خوش منظره و خوش آب و هوا و دارای موقعیت طبیعی مساعدی است. در دوره صفویه هنگامی که شاهان صفوی برای ییلاق به نطنز می‏رفتند بسیاری از نزدیکان آنها و درباریان ترجیح می‏دادند در ابیانه اقامت کنند.

مردم محلی این روستا در گذشته به این منطقه ویونا می گفتند که وی در زبان آن ها به معنای بید و ویانه به معنای بیدستان است.علت نام گذاری این روستا این بوده که این روستا در سابق بیدستان بوده و در طول زمان، ویونا به اویانه و سپس به ابیانه تغییر یافته است.

ابیانه

تاریخچه ابیانه : قدمت این روستا به حدود 1500 سال پیش باز می گردد و یکی از مکان های تاریخی کشور ایران است که شهرت جهانی پیدا کرده است و بر اساس تحقیقات باستان شناسان، عمارت های کهن روستای ابیانه در دوران حکومت های سلجوقیان، قاجاریان، ساسانیان و صفویان طراحی و ساخته شده اند.

در این روستا خانه ها مربوط به سه دوره سلجوقیه، صفویه و قاجاریه می باشند و بیشتر خانه ها به صورت پلکانی روی هم قرار دارند و به شکل مکعب با درب و پنجره مشبک چوبی ساخته شده اند .ساختمان های کهن روستا در شیب دامنه کوه با پوششی از خاک سرخ رنگ دیده می شوند که هر چه این خاک سرخ، باران بخورد محکم تر می شود.ابیانه روستایی چند طبقه است که تمامی خانه های روستا بر روی دامنه پر شیبی در شمال رودخانه برز رود بنا شده است، به صورتی که پشت بام خانه های پایین دست، حیاط خانه های بالا دست را به وجود آورده اند و هیچ دیواری هم آن ها را محصور نساخته. خانه غلام نادر شاه و خانه نایب حسین کاشانی از خانه های قدیمی ابیانه می باشند.

از جمله آثار تاریخی که در این منطقه واقع شده است :

 آتشکده هارپاک ، قلعه پال همونه، قلعه هرده، قلعه پاله ،زیارتگاه هینزا،زیارتگاه شاهزاده یحیی و شاهزاده عیسی ،مسجد جامع ابیانه


آبشارهای شوشتر (سیکاها)

آبشارهای شوشتر واقع در خوزستان ، یکی از سازه های به جای مانده از دوره ساسانیان جهت بهره‌گیری از نیروی آب به‌ عنوان محرک آسیاب‌ های صنعتی می باشد . در این مجموعه بزرگ، ساختمان آسیاب‌ها، آبشارها، کانال‌ها و تونل‌های عظیم هدایت آب و سیکا که محلی جهت استراحت و تفریح است قابل توجه و جالب هستند. در ادامه با سایت جامع تور کیش اردیبهشت 98 همراه شوید.

آبشارهای شوشتر

این مجموعه شامل آبشارها، ساختمان آسیاب، سیکا و تونل برای هدایت جریان آب می‌باشد. طبق گفته ها رود «گرگر» در زمان شاپور اول ساخته شد که بیشتر برای رونق دادن به کشاورزی منطقه و رساندن آب به جنوب و شرق شوشتر بوده است. محوطه آبشارهای شوشتر در جنوب پل بند گرگر و خيابان شريعتی واقع شده است.

در این مجموعه بزرگ، ساختمان آسیاب‌ها، آبشارها، کانال‌ها و تونل‌های عظیم هدایت آب و سیکا که محلی جهت استراحت و تفریح است قابل توجه و جالب هستند. در قسمت انتهایی ضلع غربی این مجموعه، سیکا قرار دارد که دسترسی به فضای درون آن از طریق چند پله دستکند میسر است.درون این فضا یک حوض 8 ضلعی با کانال‌های کوچک به چشم می‌خورد. آب این حوض از طریق یک جوی که از دیواره سیکا خارج می‌شود تأمین و از طریق دو کانال کوچک به درون رودخانه هدایت می‌شود. این مجموعه جزئی از کانال‌های آبرسانی به آسیاب‌ها بوده که بعدها در دوره قاجار و در زمان حکومت محتشم (از حکام محلی) سدی در این مکان زده شده و در این مکان آب از یک قسمت داخل و وارد یک 8 ضلعی گود شده و سپس از این 8 ضلعی وارد دو کانال و از آنجا وارد رودخانه می‌شود.در مورد معنای «سیکا» نظرات متفاوتی ارائه شده است. لغت نامه دهخدا سیکا را نوعی مرغابی یا نوعی درخت و قومی از هندوان دارای مهب وشنو که شعبه‌ای از آیین بود ائیست معرفی می‌کند.


آبشار مارگون

آبشار مارگون یکی از بزرگترین و باشکوه‌ ترین آبشار ایران است که در استان فارس و در نزدیکی روستای مارگون واقع شده است ، ارتفاع این آبشار حدود 2200 متر می باشد که از نظر زیبایی و بزرگی و حجم آب خروجی با آبشار شوی رقابت می‌کند. روستای مارگون از توابع روستای کمهر (Komehr) از شهرستان سپیدان (اردکان سابق) است.  در ادامه برای اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری تور کیش فروردین 98 همراه شوید.

آبشار مارگون

این آبشار در حقیقت سرچشمه رودخانه است و در بالای کوه هیچ رودخانه‌ای نیست، بلکه از بدنه دیواره صخره‌ای کوه، بیش از چند هزار چشمه وجود دارد که آب از آنها به بیرون ریخته می‌شود. از این حیث این آبشار هم بزرگ‌ترین و هم مرتفع‌ ترین آبشار چشمه‌ای در جهان است.همچنین در ادامه مسیر رودخانه انبوه درختان، باغات سیب و ... به چشم می‌خورند. رودخانه حاصل از این چشمه‌ها بسیار پر آب بوده و تا سپیدان امتداد دارد.آب این آبشار در گرم‌ترین فصل سال بسیار خنک و زیر 10 درجه است، اما به علت جوشان بودن این آب، مانند آب چشمه، رفتن در آن یا نوشیدنش هیچ‌گونه عارضه‌ای مانند پا درد یا سرما خوردگی به همرا ندارد. 

آبشار مارگون

شما برای دسترسی به این آبشار زیبا  هم از شیراز و هم از یاسوج می‌توانید به سمت مقصد حرکت کنید. اگر از شیراز راهی شدید به سپیدان بروید و از آنجا 130 کیلومتر که برانید، به مارگون خواهید رسید. اگر هم از یاسوج حرکت کردید، هم می‌توانید به سپیدان بروید و هم به سمت کاکان، از کاکان هم 65 کیلومتر تا منطقه زیبای آبشار فاصله در پیش دارید. یادتان باشد که همه این راه‌ ها نیز آسفالت هستند. راه ماشین رو تا حدود 800 متری آبشار ادامه دارد و بقیه راه را باید پیاده رفت. به خاطر داشته باشید، مسیر دسترسی به آبشار مارگون در فصل زمستان، گاه به دلیل بارش سنگین برف مسدود می‌شود.


غار شاپور

غار شاپور در انتهای تنگ چوگان و در چهار کیلومتری شهر بیشاپور در شهرستان کازرون مهمترین پایتخت ساسانیان در ارتفاع حدود 800 متری از سطح زمین واقع شده است . و دهانهٔ آن حدود 30 متر است. در دهانه آن مجسمه واقع شده است به همین دلیل نما این غار شاپور گذاشته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت جامع تور کیش بهار 98 همراه شوید.

غار شاپور

غار شاپور، غاری که دهانه آن به حدود 30 متر می رسد و در ورودی آن یکی از عظیم ترین و عجیب ترین مجسمه های ایران قرار گرفته است. مجسمه شاپور از یک ستون چکیده غول پیکر که در این غار وجود داشته تراشیده شده و با وجود گذشت 1700سال هم چنان پابرجا است هر چند با دو دست شکسته.بیشاپور و غار شاپور اما باید بدانید که این تنها مجسمه باقی مانده از دوران باستان است که حدود 7 متر ارتفاع و 3 متر عرض دارد. 

غار شاپور

غار شاپور بر روی دیواره کوهی که دشت تنگ چوگان را به شکل نیم دایره در بر گرفته، بوجود آمده است. دیوارههای ورودی تنگه پوشیده از نقش برجسته هایی تراشیده شده بر روی سنگ هستند که هر یک بخشی از تاریخ دوره ساسانیان را به نمایش گذاشتهاند. در سمت راست ورودی تنگه آثار قلعهای، که گویا محل نگهبانی از شهر بیشابور بوده است، به چشم میخورد. کف دره بستر رود شاپور است که آب آن از طریق کانالهایی متعدد به داخل شهر منتقل میشده است.

 

این غار در موقعیت 12 کیلومتر از شهر کازرون به سوی شیراز در استان فارس، شهر باستانی بیشاپور قرار دارد. در مقابل بیشاپور دره زیبایی است که به آن تنگ چوگان گفته میشود. جاده آسفالته به طول 6 کیلومتر دره را به روستای تنگ چوگان متصل میکند، از این روستا با 1.30 ساعت کوهپیمایی میتوانیم به دهانه غار برسیم.



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ایران,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 17:40

چهار شنبه

دیدنی های ایران

روستای امامه

این روستا یکی از روستاهای بزرگ استان می باشد که در منطقه شمیرانات واقع شده است،باید بدانید که این روستا در پنج کیلومتری مشرق راه اصلی تهران به شمشک و نرسیده به فشم قرار دارد.روستای امامه تهران، از دو آبادی به نام‌های امامه بالا و پایین تشکیل شده و در گذشته به علت سخت بودن زندگی در آن به عنوان مکانی برای تبعید مبارزان اهل گرجستان و مازندران محسوب می‌شده‌ است. در ادامه با سایت جامع گردشگری کیش همراه شوید.

روستای امامه

روستای امامه کوهستانی و سردسیر بوده که آب آن از قنات‌ها، چشمه‌ها و رودهای محلی‌ اش تأمین می شود. همچنین، این روستا دارای 36 هکتار باغ بوده و درختانی همچون گلابی، سیب، آلبالو و هلو در آن ها دیده می‌شوند. گفتنی است که زبان مردم این منطقه تاتی بوده و گویش اهالی شباهت بسیاری به مردم نور و چمستان دارد.خانه های موجود در این روستا قدیمی بوده و بافتی روستایی دارند. هتل های کیش

روستای امامه

 

پارک جنگلی گیسوم

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شمال ایران جنگل گیسوم تالش می باشد مسیری زیبا و دیدنی درختان سر به فلک کشیده آن تونلی جنگلی را ایجاد کرده است که هر بیننده ایی را مسحور خود می کند.گیسوم، یک منطقه گردشگری ، ساحلی فوق العاده زیبا و بی نظیر از توابع بخش پره سر شهرستان تالش در استان گیلان، ایران می باشد این ساحل زیبا به واسطه یک راه آسفالته که از میان انبوهی از درختان عبور کرده به ساحل دریای خزر متصل می شود.جاده تالش، شما را در دالانی از زیبایی به سمت بهشت شمال هدایت می کند. جنگل گیسوم، جایی است که جنگل و دریا به هم می رسند و این سحر طبیعت است که هیجان گیسوم گردی را صد چندان می کند. 

پارک جنگلی گیسوم

جنگل گیسوم با مساحتی حدود 80 هکتار، با درختان جنگلی انبوه و گونه های گیاهی خاصی که دارد، چشم انداز زیبایی را برای گردشگران فراهم می کند، این پارک با امکاناتی نظیر پارکینگ در داخل محدوده پارک، وسایل بازی کودکان، ورزشگاه، اردوگاه، پلاژ، هتل، مناطق پیک نیک روزانه، کمپینگ طبیعی، مسیرهای پیاده روی، مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده در ناحیه شرقی، جنگل شمشاد و موزه طبیعی گل و گیاه منتظر حضور گردشگران است.

پارک جنگلی گیسوم

در جنوب گیسوم، رضوانشهر به فاصله 14کیلومتر و شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود 20 کیلومتر قرار گرفته است.

پوشش گیاهی بسیار متنوع می باشد که شامل 76 گونه متعلق به 66 جنس و 44 خانواده است در منطقه ای جلگه ای و سرسبز شاهد هستیم که 21 گونه آن چوبی و ما بقی را گونه های علفی تشکیل می دهند که نمونه هایش را در تالاب انزلی می توان مشاهده کرد. یکی از نکات مهمی که در جنگل گردی گیسوم باید به آن توجه داشت، انبوه گونه های گیاهی به خصوصمی باشد، که زیبایی های فراوانی برای ساحل گردها و عاشقان شنا دارد. قدم زدن در ساحل شنی گیسوم و که شن های نرمی دارد، هیجان انگیر بوده و البته ورزش های دریایی مانند جت اسکی نیز، بر این جذابیت ها می افزاید. مراکز خرید کیش

پارک جنگلی گیسوم

 

آبشار ورسک

در شرق روستای ورسک و در زیر قله اتابک و تیزکوه، دره‌ای زیبا و با دیواره‌ای بلند وجود دارد که نسبتا عمیق بوده و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند . آبشار چشمه علی که همان آبشار فصلی ورسک است که به ارتفاع تقریبی بیست متر از این دره به سمت روستای ورسک جاری است. آب این آبشار از ارتفاعات قدمگاه سرچشمه می‌گیرد. آب و هوای این منطقه معتدل، مرطوب و کوهستانی است. این رودخانه فصلی است و در فصل های مختلف حجم آب متفاوتی دارد برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید .

آبشار ورسک

برای رسیدن به این آبشار، پس از عبور از فیروزکوه و گردنه گدوک و عبور از تونل، به یک باره ظاهر شدن پل راه آهن بر روی جاده نشانگر روستای ورسک است. بعد از گذشتن از این گردنه به سمت روستای ورسک ادامه مسیر دهید. این روستا کمی قبل از پل ورسک قرار دارد. چند متر آن طرف تر هم یک راه سر بالایی و باریک در سمت راست خواهید دید که شما را به سمت روستا می‌برد. روستا در کنار جاده قرار دارد و بعد از 2 دقیقه شما به محل شروع پیاده‌روی به سمت آبشار خواهید رسید و مسیری کمتر از 2 کیلومتر را به سمت آبشار ورسک طی کنید. مسیر حرکت از میان دو کوه یا همان تنگه می‌گذرد. شما باید همین مسیر را ادامه دهید تا به آبشار ورسک که محلی ها به آن آبشار بزرگ می‌گویند برسید. در میانه راه بخشی از مسیر رودخانه که از کنار آن می‌گذرید، یک سطح شیب‌دار حدود یک متری وجود دارد که به آن آبشار کوچک می‌گویند. مراکز خرید کیش

آبشار ورسک

زمان سفر برای بازدید از  آبشار ورسک  معمولا از اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا پایان تابستان ادامه می‌یابد. این به دلیل عبور از رودخانه برای بازدید از آبشار است. رستوران های کیش


کوه سهند

کوه سهند قله و رشته کوهی آتشفشانی در جنوب تبریز، شمال مراغه و هشترود، غرب بستان آباد و شرق آذرشهر، عجب شیر و اسکو، در مرکز استان آذربایجان شرقی است.رشته کوه سهند به دلیل انبوهی گیاهان، چمن زارها، گلزارها و مراتع در آن به عروس کوه های ایران مشهور شده است . در ادامه با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه باشید.

کوه سهند

سهند (سَهَنْدْ) نام قله و رشته کوهی آتشفشانی در جنوب تبریز، شمال مراغه و هشترود، غرب بستان آباد و شرق آذرشهر، عجب شیر و اسکو، در مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد. این رشته کوه دارای 17 قله با ارتفاع بیش از 3000 متر است که بلندترین آن ها قله کمال (قوچ گلی داغی) 3707 متر بلندی دارد و مرتفع ترین نقطهٔ استان محسوب می شود که در محدوده شهرستان بستان آباد واقع شده است.کوه سهند

کوه سهند

کوهستان سهند بعد از سبلان یکی از بزرگترین و مهمترین برجستگی های آذربایجان و از معروفترین کوه های آتشفشان خاموش ایران است که در 50 کیلومتری جنوب تبریز و 40 کیلومتری شمال مراغه قرار گرفته است. قله منفرد و آتشفشانی خاموش سهند در میان جلگه آذربایجان قد برافراشته است این کوهستان آتشفشانی خاموش شبیه آرارات و البرز و سبلان بوده خط فاصل بین دو توده خروجی البرز و توده ارمنستان به وجود آمده است.ارتفاع متوسط سهند 1400 تا 2200 متر بوده که در آن بریدگی های سخت، دامنه هائی با شیب تند با تنگه های باریک و رشته کوه ها کشیده شده در موازات یکدیگر به وجود آمده است. در این تنگه های کوهستانی رودخانه های پر آبی به سوی دو آبگیر عمده آذربایجان یعنی دریاچه ارومیه و دره قزل اوزن جریان دارند.جهت رشته کوه های سهند اکثراً شرقی - غربی است ولی در مجموع کوه های سهند به صورت شعاعی در جهت مساوی کشیده شده اند. حد شرقی سهند، شهرستان هشترود تا دره قزل اوزن و حد غربی آن سواحل شرقی دریاچه ارومیه می باشد.تازه های کیش

کوه سهند

رشته کوه سهند به دلیل وجود انبوهی از گیاهان، چمن زارها، گلزارها و مراتع در آن به عروس کوه های ایران مشهور شده است، چراکه سطح تمام مناطق این رشته کوه پوشیده از سبزه است. کوه های کمال، جام، سهند، سلطان، دمیرلی، آغ داغ، موتال داغی، شیر داغی، حرم داغی، گیرو داغی، آتاشان، درویش از مهم ترین قلل رشته کوه سهند محسوب می شوند. در بندهش، زامیادیشت و زادسپرم از کوهی به نام «اسنوند» نام برده می شود که در آذربایجان واقع شده است. در زادسپرم مکان آذرگشسب در این کوه قرار دارد، البته شواهد زیادی در رابطه با یکسان بودن سهند و اسنوند وجود ندارد. در دامنه های کوهستان سهند، زیباترین دره های آبرفتی همراه با روستاها، باغ ها و کشتزارها، جلوه هایی شگفت پدیدآورده است.سهند در باورهای آیینی اسطوره شناسی جایگاه برجسته ای دارد، به نظر برخی از محققان کوه سهند همان کوه اسنوند است که در اوستا آمده و زرتشت در آنجا با الهه آبها گفتگو کرده است.

ارگ راین کرمان

این ارگ یکی از بزرگ‌ترین بناهای خشتی جهان است. این بنای تاریخی بزرگ با مساحتی بیش از بیست و دو هزار مترمربع، سومین بنای خشتی بزرگ جهان بعد ازارگ بم و ارگ مورچه خورت می باشد. ارگ راین در جنوب غربی شهر کنونی راین در استان کرمان ایران قرار دارد. این بنای خشتی تا حدودی به ارگ تاریخی بم شبیه‌ است و بر بالای تپه‌ای واقع شده است.در ادامه با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید.

ارگ راین کرمان

قلعه راین یکی از مهم‌ترین آثار تاریخی کهن راین است و بر موجودیت راین قبل از اسلام مهر تأیید می‌ گذارد . گفته می‌شود قدمت آن به دوره ساسانیان بر می‌گردد و در تاریخ کرمان، از قلعه راین در قرن اول هجری قمری نام برده شده‌ است. قلعه‌هایی با قدمت و سابقه بیشتر در این محل وجود داشته که بر اثر حوادث طبیعی از بین رفته‌اند. همه چیز اینجاست

نقشه قلعه تقریباً مربع شکل و با چندین برج در اطراف آن خودنمایی میکند. دور تا دور قلعه را حصاری دربرگرفته که ارتفاع آن بیش از ده متر است. تنها ورودی قلعه از جبهه شرقی است که با سر در بزرگ و باشکوه به محوطه داخلی راه دارد.عناصر قلعه عبارت‌اند از بازار، حاکم نشین، خانه‌های اعیانی، چهار انبار، آتشکده و محله‌های عامه نشین. این قلعه بخش عامه‌نشین و اعیان‌نشین دارد و فضاهای معماری مورد نیاز مردم مانند مکتب خانه و ساختمان قرنطینه در آن دیده می‌شود. مصالح کلی آن خشت خام است.



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: دیدنی های ایران,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:47

چهار شنبه

جاذب های گردشگری ایران

آبشار مارگون

آبشار مارگون یکی از بزرگترین و باشکوه‌ ترین آبشار ایران است که در استان فارس و در نزدیکی روستای مارگون واقع شده است ، ارتفاع این آبشار حدود 2200 متر می باشد که از نظر زیبایی و بزرگی و حجم آب خروجی با آبشار شوی رقابت می‌کند. روستای مارگون از توابع روستای کمهر (Komehr) از شهرستان سپیدان (اردکان سابق) است.  در ادامه برای اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری کیش همراه شوید.

آبشار مارگون

این آبشار در حقیقت سرچشمه رودخانه است و در بالای کوه هیچ رودخانه‌ای نیست، بلکه از بدنه دیواره صخره‌ای کوه، بیش از چند هزار چشمه وجود دارد که آب از آنها به بیرون ریخته می‌شود. از این حیث این آبشار هم بزرگ‌ترین و هم مرتفع‌ ترین آبشار چشمه‌ای در جهان است.همچنین در ادامه مسیر رودخانه انبوه درختان، باغات سیب و ... به چشم می‌خورند. رودخانه حاصل از این چشمه‌ها بسیار پر آب بوده و تا سپیدان امتداد دارد.آب این آبشار در گرم‌ترین فصل سال بسیار خنک و زیر 10 درجه است، اما به علت جوشان بودن این آب، مانند آب چشمه، رفتن در آن یا نوشیدنش هیچ‌گونه عارضه‌ای مانند پا درد یا سرما خوردگی به همرا ندارد. تور کیش خرداد 98

آبشار مارگون

شما برای دسترسی به این آبشار زیبا  هم از شیراز و هم از یاسوج می‌توانید به سمت مقصد حرکت کنید. اگر از شیراز راهی شدید به سپیدان بروید و از آنجا 130 کیلومتر که برانید، به مارگون خواهید رسید. اگر هم از یاسوج حرکت کردید، هم می‌توانید به سپیدان بروید و هم به سمت کاکان، از کاکان هم 65 کیلومتر تا منطقه زیبای آبشار فاصله در پیش دارید. یادتان باشد که همه این راه‌ ها نیز آسفالت هستند. راه ماشین رو تا حدود 800 متری آبشار ادامه دارد و بقیه راه را باید پیاده رفت. به خاطر داشته باشید، مسیر دسترسی به آبشار مارگون در فصل زمستان، گاه به دلیل بارش سنگین برف مسدود می‌شود.


غار شاپور

غار شاپور در انتهای تنگ چوگان و در چهار کیلومتری شهر بیشاپور در شهرستان کازرون مهمترین پایتخت ساسانیان در ارتفاع حدود 800 متری از سطح زمین واقع شده است . و دهانهٔ آن حدود 30 متر است. در دهانه آن مجسمه واقع شده است به همین دلیل نما این غار شاپور گذاشته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت جامع تور کیش همراه شوید.

غار شاپور

غار شاپور، غاری که دهانه آن به حدود 30 متر می رسد و در ورودی آن یکی از عظیم ترین و عجیب ترین مجسمه های ایران قرار گرفته است. مجسمه شاپور از یک ستون چکیده غول پیکر که در این غار وجود داشته تراشیده شده و با وجود گذشت 1700سال هم چنان پابرجا است هر چند با دو دست شکسته.بیشاپور و غار شاپور اما باید بدانید که این تنها مجسمه باقی مانده از دوران باستان است که حدود 7 متر ارتفاع و 3 متر عرض دارد. تور کیش از اصفهان

غار شاپور

غار شاپور بر روی دیواره کوهی که دشت تنگ چوگان را به شکل نیم دایره در بر گرفته، بوجود آمده است. دیوارههای ورودی تنگه پوشیده از نقش برجسته هایی تراشیده شده بر روی سنگ هستند که هر یک بخشی از تاریخ دوره ساسانیان را به نمایش گذاشتهاند. در سمت راست ورودی تنگه آثار قلعهای، که گویا محل نگهبانی از شهر بیشابور بوده است، به چشم میخورد. کف دره بستر رود شاپور است که آب آن از طریق کانالهایی متعدد به داخل شهر منتقل میشده است.
 
این غار در موقعیت 12 کیلومتر از شهر کازرون به سوی شیراز در استان فارس، شهر باستانی بیشاپور قرار دارد. در مقابل بیشاپور دره زیبایی است که به آن تنگ چوگان گفته میشود. جاده آسفالته به طول 6 کیلومتر دره را به روستای تنگ چوگان متصل میکند، از این روستا با 1.30 ساعت کوهپیمایی میتوانیم به دهانه غار برسیم.

سرعین

سرعین شهری کوچکی در 30 کیلومتری غرب اردبیل می باشد و به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت یافته است و از مناطق گردشگری استان اردبیل به شمار می آید. اما وجود جاذبه های باستانی از دیگر عوامل جذب توریست این منطقه می باشد. از دیگر عوامل توریست پذیری دارا بودن فرهنگ و هنر غنی آن است ، برای بررسی فرهنگ مردم سرعین باید فرهنگ مردم آذربایجان بالاخص اردبیل را مورد بررسی قرار داد. این مردم خالق یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های ادبیات شفاهی ملل خاورمیانه و ایرانند. جهانگردان شیفتهٔ فولکور آن شده‌اند. ادبیات شفاهی این خطه از سابقه‌ای کهن برخورداراست. شالوده ادبیات آذربایجان بر فولکور بنا نهاده شده‌ است و فولکور خود به معنای حکمت خلق یا آفرینش خلق می‌باشد. در جای دیگر فولکور عبارت است از آداب و رسوم توده مردم، تصنیف‌های عامیانه و توده شناسی و مجموعه ترانه‌ها و هنرهای سادهٔ یک ملت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری کیش همراه شوید.

سرعین

سرعین به زبان ترکی به معنی محل خنک ، در فرهنگ لغات عربی به معنی سرچشمه و در زبان در ادوار گذشته از این منطقه به نام‌های ساری قیه، سرائین یادکرد می‌شده‌ است.

از دیگر جاذبه های اردبیل می توان به تپه باستانی آناهیتا ،دهکده صخره‌ای ویند کلخوران ،آب گرم سبلان سرعین ، پیست اسکی آلوارس ، روستای آتشگاه ، روستای شایق اشاره نمود.تور کیش اردیبهشت 98


غار یخی چما کوهرنگ

این غار یخی در مجاورت روستای شیخ علیخان در فاصله 25 کیلومتری چلگرد از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است . برای بازدید از این غار حتما باید تجهیزاتی نظیر کفش مناسب ، لباس گرم ، کلا مجهز به چراغ ، طناب به همرا داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری کیش همراه شوید.

غار یخی چما کوهرنگ

غار یخی چما در مقابل دشت چما واقع شده و شبیه تنگه‌ ای بزرگ و یک انباری پر برف است که ارتفاع برف‌ های آن تا 50 متر می‌رسد. لایه‌های یخی این غار در فصلهای گرم و کم‌ بارش دارای ضخامت کمی بوده و بسیار نازک و سست می‌باشند و باید از عبور بر روی آن‌ها و داخل غار اجتناب نمود. 

نام گذاری این غار به چما (چی ما) از گویش بختیاری می باشد ،قرار گرفتن در دره‌ های عمیق و انباشته شدن حجم برف‌ های چندین ساله در این مکان باعث شده قندیل‌ های یخ و توده‌های عظیم برف به صورت دایمی ، تمام فصول سال در آن وجود داشته باشد. 

غار یخی چما کوهرنگ

عمر این غار صدها هزار سال تخمین خورده است که بر اثر نشستن برف زمستان در تنگه ای صخره ای، زاویه تابش نور خورشید به تنگه و آب شدن برفها در تابستان، باعث فرسایش قسمت پایین برفها شده و به تدریج موجبات تشکیل ایت غار را فراهم آورده است. تور کیش فروردین 98

سطح وسیع برف در غاریخی چما محلی برای تفریح و سرگرمی جوانان و نوجوانان عشایری منطقه چما شده است,در سال‌های اخیر مسابقات اسکی تابستانه کشور نیز در این محل برگزار می‌شده است.

غار یخی چما کوهرنگ

این غار یکی از نادرترین و اعجاب‌انگیزترین غارهای استان چهارمحال و بختیاری به شمار می آید. قرار گرفتن در دره‌ های عمیق و انباشت حجم برف‌های چندین ساله در این غار سبب شده است تا قندیل‌های یخ و توده‌های عظیم برف به صورت دائمی و در تمام فصول سال باقی بمانند. علاوه بر این غار یخی چما به بزرگ‌ترین منبع آب شیرین ایران نیز شهرت دارد زیرا از زیر یخ‌های این غار، چشمه‌ ای با آب سرد جریان گرفته است که در نهایت به سد کوهرنگ می‌ریزد. تور کیش بهار 98


دریاچه چورت ساری

دریاچه‌ی چورت یا «میانشه» در 10 کیلومتری روستای چورت واقع شده است ، این دریاچه در سال 1318 بر اثر زلزله و مسدود شدن مسیر عبور آب، چشمه‌ای در کنار دریاچه به وجود آمد. عمق این دریاچه بدلیل عمر کوتاهش کم می باشد اما اما شرایط خاصی که در منطقه حکم‌فرما است، باعث پدید آمدن اکوسیستم زیبا و دیدنی شده است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. قرار گرفتن این دریاچه در میان درختان سرسبز و جنگل‌های انبوه محل مناسبی را برای اسکان چند ساعته‌ مسافران فراهم اورده است. در ادامه با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید.

دریاچه چورت ساری

شکل این دریاچه به صورت بیضی می باشد و در آن ماهی های متنوعی که برخی از آنها توسط روستایان و برخی دیگر توسط پرندگان به آن انتقال پیدا کرده اند در حال زندگی می باشند. با وجود هوای بعضا مه‌آلود، سکوت مرموز، جاده‌ی خاکی کشیده شده در میان درختان، صدای حیوانات و پرندگان مختلف و درختانی که تنها نیم تنه‌ی آن‌ها از آب بیرون زده است، شما می توانید لحظات خاطره برانگیزی را برای خود به ارمغان بیاورید.همانطور که در آدرس هم ذکر کردیم، باید از جاده‌ی ساری-کیاسر راهی روستای چورت شوید. این مسیر از تهران حدود 350 کیلومتر فاصله دارد. به روستای چورت که رسیدید، حدود 10 کیومتر مسیر خاکی را که بگذرانید به این دریاچه خواهید رسید.در اینجا امکان ماهیگیری برایتان وجود دارد. فقط یادتان باشد در این مکان شنا نکنید که ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. تور کیش نوروز 98

دریاچه چورت ساری



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: جاذب های گردشگری ایران,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:25

پنج شنبه

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل 3 ستاره میامی در سال 1392 در 5 طبقه و 39 اتاق استادارد و سوئیت به بهره برداری رسید ، زیبایی هتل و نزدیکی آن به حرم موجب انتخابش از سوی مسافران تور مشهد می شود. هتل میامی با اتاق‌هایی استاندارد و دکوراسیون مدرن و مجلل و تایید شده از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی می باشد. از ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌توان به دسترسی راحت و آسان به خطوط بی آر تی، نزدیکی به مراکز خرید اشاره نمود.

هتل میامی مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دراور ، تلویزیون ، آباژور ، حمام ، اینترنت ، میز تحریر ، لوازم بهداشتی ، صندوق امانات ، یخچال ، لوازم بهداشتی ، آب رایگان ، پاور سوئیچ ، کمد لباس

هتل میامی مشهد

امکانات هتل شامل : لابی ، آسانسور ، صندوق امانات ، نمازخانه ، خدمات تور ، فکس ،پرینتر ، زنگ هشدار ، گشت نیم روزی ، چایخانه سنتی ، کافی شاپ ، رستوران ، دستگاه واکس کفش ، ترانسفر همراه با هزینه، جکوزی

هتل میامی مشهد 

رستوران هتل میامی مشهد : رستوران در طبقه 5 هتل قرار دارد که در آن صبحانه به صورت سلف ارئه می شود ولی برای ناهار از منوی هتل باید انتخابی داشته باشید.

هتل میامی مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله تا مجتمع زیست خاور : 2 کیلومتر

فاصله تا مجتمع الماس شرق : 20 کیلومتر 

فاصله تا بازار بین المللی سپاد : 20 کیلومتر

فاصله تا مجتمع تجاری پروما : 15 کیلومتر 

فاصله تا برج تجاری آلتون : 4 کیلومتر

فاصله تا بازار جنت : 4 کیلومتر

فاصله تا بازار رضا : 2 کیلومتر

فاصله تا پارک تفریحی خورشید : 16 کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی : 6 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه آهن : 6 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل میامی مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 17:23

پنج شنبه

هتل سیمرغ فیروزه مشهد

هتل سیمرغ فیروزه مشهد

هتل 3 سیمرغ فیروزه در 1393 در 11 طبفه 65 اتاق استاندارد و سوئیت فعالیت خود را آغاز نمود. فاصله هتل تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. نزدیکی هتل به مراکز خرید و مراکز گردشگری از مزایای آن به شمار می آید. کارمندان هتل به زبان های انگلیسی ، عربی و فارسی می توانند با شما عزیزان ارتباط داشته باشند.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، سیستم تهویه ، خدمات آشپزخانه ، یخچال، صندوق امانات ، حمام ، لوازم بهداشتی ، کمد لباس ، آویز لباس ،  مبلمان ،  اینترنت ، دراور ،  تلفن در اتاق، تلویزیون ،  آباژور 

امکانات هتل شامل :  تلفن در لابی ،  کافی شاپ ،  اینترنت در لابی ، خدمات خانه داری ، آسانسور ،  تاکسی سرویس،صندوق امانات ،  خدمات باربری ، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی ،  نمازخانه ، تلویزیون در لابی ،  فکس، کپسول آتش نشانی ، زنگ هشدار

هتل سیمرغ فیروزه مشهد

رستوران هتل سیمرغ فیروزه : رستوران هتل با محیطی تمیز و منویی متنوع همواره تمام سعی خود را نموده تا رضایت مهمانان تور مشهد را جلب نماید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل  تا مجتمع زیست خاور  : 2 کیلومتر 

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق :  11 کیلومتر 

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 11 کیلومتر  

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومتر  

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون :  2 کیلومتر  

فاصله هتل تا بازار جنت  : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا بازار رضا  : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارک تفریحی خورشید  : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی : 1 کیلومتر  

فاصله هتل تا آرامگاه خواجه ربیع : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا ييلاق شاندیز : 33 کیلومتر  

فاصله هتل تا ييلاق طرقبه : 22 کیلومتر  

فاصله هتل تا رستوران پسران کریم : 6 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارک آبی ایرانیان : 19 کیلومتر 

فاصله هتل تا مرکز خرید خورشید : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه گیلاس (گلسب) : 24 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ارم شاندیز : 34 کیلومتر

فاصله هتل تا سد طرق : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین عجایب : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پدیده شاندیز  : 34 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت  : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا کوهستان پارک شادی : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحلی آفتاب :  11 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ وحش وکیل آباد : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تفریحی جام‌جم  : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا پیست دوچرخه سواری ثامن  : 30 کیلومتر

فاصله هتل تا هارونيه : 36 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ خورشید  : 153 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد هفتاد و دو تن :  1 کیلومتر

فاصله هتل تا مدرسه علمیه عباسقلي خان : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا مصلي تاریخی مشهد : 4 کیلومتر 

فاصله هتل تا رباط طرق : 46 کیلومتر

فاصله هتل تا بقعه تاريخي امام زاده يحيي : 57 کیلومتر

فاصله هتل تا روستا تاريخي پاژ :  27 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسي : 36 کیلومتر

فاصله هتل تا مقبره پیر پالان دوز : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه افشار : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا گنبد خشتي : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا سد چالیدره : 26 کیلومتر

فاصله هتل تا بند گلستان : 23 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک جنگلی وکیل آباد : 20 کیلومتر

فاصله هتل تا غار مغان : 44 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک میرزا کوچک خان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک باغ ملی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک باباقدرت : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا پاساژ وصال : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک وحدت : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی : 21 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه خواجه مراد : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الجواد : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی حرعاملی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی شیخ طبرسی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز  : 33 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه مردم‌ شناسی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا سد کارده : کیلومتر : 54 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا هنرستان صنعتی شهید بهشتی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا خانه ملک : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی صحن جمهوری : 2 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ فیروزه مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 17:21

پنج شنبه

هتل ارگ گوگد گلپایگان اصفهان

هتل ارگ گوگد گلپایگان اصفهان

هتل 3 ستاره ارگ گوگد گلپایگان یکی از 90 کاروانسراهایی می باشد که به دستور شاه عباس برای توسعه جاده ابریشم احیا شد. همکنون این بنا پس از ثبت جهانی تبدیل به یک هتل سنتی شده است که دیواره های بنا از اتاق ها ، رستوران ، فروشگاه و سفره خانه سنتی تشکیل شده است ، فضای میانی بنا را حیاط تشکیل داده است که شما می تواند به زیر سایه درختان نشسته و از تماشای آبنمای وسط حیاط لذت ببرید. هتل دارای 20 اتاق می باشد.

هتل ارگ گوگد گلپایگان اصفهان

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، آباژور، تلفن در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق ،  صبحانه ، میزتحریر ، تلویزیون ، یخچال ،  آب رایگان ، حمام ،  پاورسوئیچ ، بالکن ، مبلمان ،  رخت آویز ،  دراور ،  کمد لباس ، امکان پخت و پز ،اینترنت در اتاق

هتل ارگ گوگد گلپایگان اصفهان

امکانات هتل شامل : لابی،  فتوکپی، چایخانه سنتی ،پذیرش 24 ساعته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، فکس  ،کافی شاپ، نمازخانه، پرینتر ،تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش ، کتابخانه ، زنگ هشدار ،اتاق چمدان ،فروشگاه ،مرکز خرید، فضای سبز ،کپسول آتش نشانی ،آژانس مسافرتی، گشت نیم روزی

هتل ارگ گوگد گلپایگان اصفهان

رستوران هتل : هتل دارای دو فضای غذا خوری می باشد . که در یکی از آنها صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور اصفهانسرو می شود. در سالن دیگر شما می توانید از منوی سنتی ، غذاهای محلی و انواع کباب های لذت ببرید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله تا پارک ساحلی : 13 کیلومتر

فاصله تا قبرستان تاریخی امامزاده ابراهیمی : 7 کیلومتر

فاصله تا کبوتر خانه : 6 کیلومتر

فاصله تا قبرستان تاریخی امامزاده ابراهیمی : 7 کیلومتر

فاصله تا کوه الوند گلپایگان : 45 کیلومتر

فاصله تا دریاچه سد گلپایگان : 33 کیلومتر

فاصله تا هفده تن : 9 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ارگ گوگد گلپایگان اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 17:18

پنج شنبه

هتل ویونا ابیانه اصفهان

هتل ویونا ابیانه اصفهان

این هتل 3 ستاره با سازه روستایی و به صورت پلکانی در سال 1386 در زمینی به وسعت 5000 متر مربع در 5 طبقه و 30 اتاق استاندارد ساخته شد ولی با پیگیری های فراوان در سال 1392 فعالیت خود را با منظره ایی زیبا از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی روستا آغاز نمود. اقامت در این هتل شما را به چالش تجربه ایی شیرین و سنتی دعوت می کند . 

هتل ویونا ابیانه اصفهان

امکانات اتاق های هتل :  صبحانه ،  حمام ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ، نوع قفل درب اتاق ، یخچال ، لوازم بهداشتی ، آب رایگان ،  دمپایی  ، تلویزیون ، بالکن ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی ، رخت آویز ، سیستم گرمایش و سرمایش

هتل ویونا ابیانه اصفهان

امکانات هتل شامل :  لابی ، فکس ، پارکینگ ، سیستم تهویه مطبوع ،  سرویس بهداشتی ایرانی در لابی ، آسانسور ،  پرینتر ، پذیرش 24 ساعته ، نمازخانه ، چایخانه سنتی ، اینترنت در لابی ،  کتابخانه، کافی شاپ ، کپسول آتش نشانی ، فروشگاه ،  پارک کودک ، فتوکپی ، سالن بیلیارد

رستوران هتل ویونا ابیانه : رستوران هتل دارای محیطی کاملا سنتی با ظرفیت حدودی از 150 نفر می باشد

هتل ویونا ابیانه اصفهان

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله تا امام زادگان یحیی وعیسی : 408 متر

فاصله تا سفره خانه سنتی محمودی : 417 متر

فاصله تا چشمه ابیانه : 218 متر

فاصله تا فروشگاه صنایع دستی ابیانه : 11 متر

فاصله تا موزه مردم شناسی ابیانه : 9 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ویونا ابیانه اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 17:16

چهار شنبه

جزایر مرجانی قشم

جزایر مرجانی قشم

جزایر مرجانی قشم جز خاص ترین و کمیاب ترین مجموعه های مرجانی در دنیا می باشد که در آبهای جزیره قشم در خلیج فارس دیده می شود. با توجه به تصویر برداری که از این قسمت ها شده است انواع موجودات ریز دریایی و آبزیان مثل ماهی های رنگارنگ با شکل های مختلف دیده می شود. گردشگران تور قشم که به جزیره هنگام و شحال جزیره لارک می روند بدانند که جزایر مرجانی قشم به این سواحل نزدیک می باشد زیرادارای ظرفیت بسیار بالا در این زمینه می باشد.

 جزایر مرجانی قشم

جزایر مرجانی قشم

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: جزایر مرجانی قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:29

چهار شنبه

قبرستان انگلیسی ها در قشم

قبرستان انگلیسی ها در قشم

قبرستان انگلیسی ها در قشم از جاذبه های تاریخی این جزیره می باشد و باقی مانده این اثر تاریخی چند قبر از ماموران دولت انگیلیسی ، دکل دیدبانی ، قلعه کوچک ساحلی ، اسکله سنگی و توپ می باشد . این مکان در دوران فتحعلی شاه محل زندگی انگلیسی ها بوده است. بازدید از این اثر تاریخی برای گردشگران تور قشم که در این زمینه علاقه مند هستند جذاب است و قابل ذکر است که بیشتر قبر ها خراب شده یا نبش قبر شده است و همچنین ستونی به عنوان یادبود نیز در همام زمان ساخته شده است که به چشم می خورد.

قبرستان انگلیسی ها در قشم

قبرستان انگلیسی ها در قشم



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: قبرستان انگلیسی ها در قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:28

چهار شنبه

بازار ستاره قشم

بازار ستاره قشم

یکی از پرطرف دار ترین بازرهای قشم بازار نسبتا بزرگ ستاره می باشد،این بازار در سال 1376 در سه طبقه فعالیت خود را آغاز کرد،ورودی مجتمع دارای پنج درب است که دسترسی به کل مجموعه را امکان پذیر می کند.بازار ستاره قشم به دلیل قیمت های مناسب و کیفیت اجناس موجود در بازار، از محبوبیت خاصی در بین مردم و مسافران تور قشم قرار دارد،در این مرکز 400 باب فروشگاه در زمینه ی پوشاک، کیف و کفش، عینک، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، خرازی، لباس مجلسی، لوازم کامپیوتر، لوازم خانگی و … مشغول به فعالیت هستند. واحدهای اداری مجموعه در هر طبقه در دسترس سریع و راحت مردم قرار دارد.

بازار ستاره قشم

تور قشم نوروز 98

تور قشم تابستان 97

تور قشم مرداد 97



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: بازار ستاره قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:26

چهار شنبه

مسجد جامع قشم

مسجد جامع قشم

مسجد جامع قشم در قسمت مرکزی شهر قرار دارد و جز قدیمی ترین و مهمترین مساجد قشم می باشد ، با توجه به تحقیقات و اکتشافات انجام شده این مسجد مربوط به دوران صوغیه همسر حاکم وقت آن دوره بوده که در سال 1202 بنا گردیده است . در این مسجد 16 ستون در دو ردیف وجود دارد که پوشش سقف بر روی این ستون ها قوسی شکل است . علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در سفر تور قشم خود از مسجد جامع قشم بازدید کنند و قابل ذکر است که این مسجد در طول عمر خود چندین با مورد بازسازی قرار گرفته است و هم اکنون در ایام جشن های مذهبی و روز های جمعه نمار در این مسجد برگزار می گردد.

مسجد جامع قشم

مسجد جامع قشم



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: مسجد جامع قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:25

چهار شنبه

مرکز خرید دریا درگهان قشم

مرکز خرید دریا درگهان قشم

این مرکز خرید یکی از بزرگترین بازارهای درگهان است ، که در دو طبقه و 1530 غرفه در حال فعالیت می باشد. این بازار و بازار دودلفین جزو پر طرف دار ترین بازارهای خرده فروش در قشم است. بازار دریا دارای طراحی ساده ایی می باشد و دارای لاین های مختلف است. اگر در هنگام خرید قصد برگشت به مغازه ایی را دارید حتما نام لاین را یاد داشت فرمایید در غیر این صورت گم خواهید شد. پاساژ دارای پارکینگ می باشد که دسترسی به آن را بسیار آسان کرده است. اگر از خرید خسته شده اید و یا گشنه هستید می توانید به رستوران دریا در قسمت بالایی مرکز بروید. در غیر این صورت سوپر مارکت هایی برای خرید شما عزیزان در طبقات تعبیه شده است.

این مرکز خرید در زمینه های پوشاک ، کیف و کفش و عینک به صورت عمده و تک در حال فعالیت می باشد.

مرکز خرید دریا درگهان قشم

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دریا درگهان قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:23

چهار شنبه

مرکز خرید دریا درگهان قشم

مرکز خرید دریا درگهان قشم

این مرکز خرید یکی از بزرگترین بازارهای درگهان است ، که در دو طبقه و 1530 غرفه در حال فعالیت می باشد. این بازار و بازار دودلفین جزو پر طرف دار ترین بازارهای خرده فروش در قشم است. بازار دریا دارای طراحی ساده ایی می باشد و دارای لاین های مختلف است. اگر در هنگام خرید قصد برگشت به مغازه ایی را دارید حتما نام لاین را یاد داشت فرمایید در غیر این صورت گم خواهید شد. پاساژ دارای پارکینگ می باشد که دسترسی به آن را بسیار آسان کرده است. اگر از خرید خسته شده اید و یا گشنه هستید می توانید به رستوران دریا در قسمت بالایی مرکز بروید. در غیر این صورت سوپر مارکت هایی برای خرید شما عزیزان در طبقات تعبیه شده است.

این مرکز خرید در زمینه های پوشاک ، کیف و کفش و عینک به صورت عمده و تک در حال فعالیت می باشد.

مرکز خرید دریا درگهان قشم

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دریا درگهان قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:23

چهار شنبه

دره ستاره ها قشم

دره ستاره ها قشم

در 5 کیلومتری از ساحل جنوبى جزیره قشم در غرب روستای برکه خلف ، دره ستاره ها با قدمتی حدود ۲ میلیون سال قرار دارد.مکانی با تندیس ها و ستون های ماسه ای و سنگی عجیب و مسحور کننده که تماشای آن را برای بازدید کننده جذاب می کند.خاک سست این منطقه باعث شده که فرسایش خیلی زیادی از طریق باد و باران به وجود بیاید و هنگامی که باد در دره میپیچد صداهای عجیبی به وجود می آورد، بعضی از بومیان براین باور هستند صداها مربوط به اجنه و ارواح می باشد و به همین دلیل شب ها به این دره نمیروند.ویژگى ها و دیدنى هاى دره ستاره ها سبب شد این دره به عنوان بخشى از ژئو پارک جزیره قشم جزو آثار طبیعى در سازمان یونسکو به ثبت برسد. ژئو پارک قشم با آثار زیباى طبیعى و تاریخى ، تنها ژئو پارک خاورمیانه می باشد.

دره ستاره ها قشم

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: دره ستاره ها قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:21

چهار شنبه

مجتمع اقامتی ایران زمین قشم

مجتمع اقامتی ایران زمین قشم

مجتمع 3 ستاره ایران زمین نزدیک دریا، پارک زیتون، مراکز تجاری و بازارها در غرب جزیره‌ی واقع شده است.واحد های اقامتی این هتل به صورت مجزا و در محوطه ای وسیع پراکنده شده اند که شامل 62 باب اتاق و سوئیت می باشد.تفریحات دریایی و وجود رستوران در این محوطه ساحلی، از دیگر نکات قابل توجه اقامت در هتل ساحلی ایران زمین قشم به شمار می رود. واحد ها دارای امکاناتی چون روم سرویس ، مبلمان ، سیستم تهویه ، سشوار ، حمام ، اینترنت ، تلویزیون ، یخچال می باشند.

مجتمع اقامتی ایران زمین قشم

مجتمع اقامتی ایران زمین قشم



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: مجتمع اقامتی ایران زمین قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:20

چهار شنبه

هتل زیگورات قشم

هتل زیگورات قشم

هتل 5 ستاره ساحلی زیگورات ، با زیربنای 32 هزار مترمربع در 25 طبقه و 200 اتاق و سوئیت در حال خدمت به مسافران تور قشم می باشد. اتاق های این هتل ساحلی دارای امکاناتی چون روم سرویس ، سیستم تهویه مناسب ، مبلمان ، یخچال ، حمام ، سشوار ، تلویزیون ، تلفن و اینترنت می باشند. هتل در ساحل جنوبی جزیره قشم قرار دارد . رستوران هتل دارای منوی بین المللی می باشد و شما عزیزان می توانید صبحانه را به صورت بوفه در آن میل نمایید. امکانان هتل شامل رستوران ، لابی ، استخر ، سونا ، جکوزی ، خدمات ماساژ ، کافی شاپ ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات کرایه ماشین و تاکسی سرویس ، سالن ورزش ، فضای سبز ، سالن کنفرانس و جلسه ، اتاق چمدان ، خدمات تهیه بلیط ، صندوق امانات می شود.

هتل زیگورات قشم

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل زیگورات قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:18

چهار شنبه

مرکز خرید دو دلفین قشم

مرکز خرید دو دلفین قشم

از دیگر مراکز خرید و پر طرف دار قشم مرکز خرید دو دلفین می باشد ، این مرکز خرید در سال 1387 با زیر بنایی حدود 20000 متر مربع در 6 طبقه و 720 واحد تجاری فعالیت خود را در زمینه پوشاک زنانه ، مردانه و پچگانه ،لوازم آریشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم لوکس، انواع گل و گیاه آغاز نمود. این بازار به دلیل دارا بودن غرفه های عمده فروش و جزئی فروش در کنار هم باعث شده است تا اجناس با قیمت مناسب به دست مردم برسد.  این بازار برای خرید عموم و گردشگران تور قشم مناسب است. ین بازار دارای برند های معتبر و جهانی است، این برند ها در سراسر بازار پخش هستند و در کنار اجناس دیگر بازار به خریداران عرضه می شوند. شما می توانید از برند هایی همچون آدیداس، نایک، پوما، پرنس، نزونی، کت، فیلیپس، محصولات سون و … خریداری کنید.

مرکز خرید دو دلفین قشم



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دو دلفین قشم,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:11

چهار شنبه

حمام علی‌ قلی‌ آقا اصفهان

حمام علی‌ قلی‌ آقا اصفهان

حمام علی‌قلی‌ آقا یا علی‌ قلی‌ آغا در منطقه بیدآباد اصفهان به وسیله علی قلی آقا از درباریان دو پادشاه صفوی، شاه سلیمان و شاه سلطان حسین صفوی در مجموعه‌ای که خود، بانی آن بوده، به سال 1125 هجری قمری ساخته شده‌ است.این حمام از نوع معماری سبک اصفهان در اواخر عصر صفوی می باشد. بنای حمام شامل دو حمام بزرگ و کوچک و فضای چال‌ حوض است . هر یک از این دو حمام از دو بخش اصلی سربینه و گرم‌خانه تشکیل شده است، بطوری‌ که در آن دوره مردان و زنان به صورت جداگانه می‌توانستند از آن استفاده کنند. شکل قائده سربینه حمام بزرگ، به شکل هشت ضلعی منتظم طراحی شده‌ است و در اطراف سربینه سکّوهایی طراحی شده که فضاهای پشت آن‌ها با طاق نماهای مدور تزیین شده و همچنین گنبد میانی سربینه بر هشت ستون بزرگ سنگی استوار است. تزیینات سقف حمام به صورت رسمی بندی است و نورگیرهای سقف به صورت منظم از فضای اطراف به سمت مرکز سقف به صورت منظم طراحی شده‌اند که در مواقع مختلف روز با ایجاد سایه روشن بر زیبایی تزیینات سقف می‌افزاید. این بنا هم اینک (پس از بازسازی و ترمیم) به صورت موزه مردم شناسی در معرض دید عموم گردشگران اصفهان قرار گرفته‌ است.



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: حمام علی‌ قلی‌ آقا اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:38

چهار شنبه

توحید خانه اصفهان

توحید خانه اصفهان

توحیدخانه اصفهان در روزگار صفوی محل عبادت صوفیان و جایگاه «خلیفه الخلفا» قطب و پیشوای صوفیان صفوی بود که به عنوان یک مکان مقدس، گاه عدالت‌خواهان در آن بست می‌نشستند و هیچ‌کس حق نداشت با سلاح وارد آن شود. در سال‌ های حکومت قاجار، دیگر این محل یک مکان مقدس و امن به حساب نمی‌آمد و در دوران پهلوی با یک اقدام نسنجیده گنبد توحید خانه تبدیل به زندان گردید و در قسمتی از زمین‌های توحید خانه ساختمان‌ هایی برای شهربانی احداث گردید.هم اکنون این بنا در صحن دانشکده معماری دانشگاه هنر اصفهان قرار دارد.این ساختمان که در پشت عمارت عالی قاپو قرار دارد روزگاری مطبخ و زندان کاخ بوده‌است.همچنین گفته می‌شود این بنا در عهد شاه عباس اول محل تجمع صوفیان بوده‌است و گروهی از ایشان در شبهای جمعه در این محل، گرد آمده و به جان شاه دعا می‌کرده‌اند. حتی گفته شده که خود شاه نیز گاهی در این حلقه حضور می‌ یافته است.

توحید خانه اصفهان

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: توحید خانه اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:36

چهار شنبه

منارجنبان اصفهان

منارجنبان اصفهان

یکی از آثاری که با شهرت جهانی خود هر ساله علاقه‌ ‌مندان را از سراسر دنیا به این شهر می کشاند و آن ها را حیرت زده می کند، اثر تاریخی و ارزشمند منارجنبان است. منارجنبان بنایی خارق العاده می باشد که با دو مناره ی زیبایش بر روى مزار عمو عبدالله، از صالحان معروف قرن هشتم ساخته شده است.این دو مناره، باعث شهرت و جذابیت این بنا شده اند. مناره هایی عجیب و تامل برانگیز، همانطور که از نام بنا مشخص است، متحرک هستند و جنبان. اما برای کشف چگونگی حرکت مناره ها باید حتما به اصفهان برویم و منارجنبان را از نزدیک نظاره کنیم.این ساختمان با کاشی‌های لاجوردی رنگ به شکل ستاره چهار پر و اشکال دیگری به شکل کثیر الاضلاع فیروزه‌ای رنگ مزین شده است. در گذشته منارجنبان از شهر جدا و در دهکده‌ای به نام «کارلادان» قرار داشت ،ولی امروزه این محل و بنا جزو اصفهان است و در نزدیکی محلی به نام نصرآباد قرار دارد.

منارجنبان اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: منارجنبان اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:35

چهار شنبه

کویر ورزنه اصفهان

کویر ورزنه اصفهان

کویر ورزنه که از آن به عنوان نگین شرق نصف جهان یاد می شود،‌ یکی دیگر از مقصدهای جذاب طبیعت گردی در اطراف اصفهانمی باشد. ورزنه، شهری است از توابع بخش بن رود اصفهان که دشتهای پهناور و خشک دارد. یکی از مقصدهای بوم گردی در اصفهان،‌ همین ورزنه است که امکان اقامت در خانه های محلی نیز برای شما فراهم شده است.این منطقه کویری و دیدنی اصفهان، بیش از هفده هزار هکتار وسعت دارد و کویر خارا نیز نامیده می شود. اشکال گوناگونی از تپه های ماسه از جمله تپه های ماسه ای، هلالی و طولی که با وزش بار در هر لحظه شکل تازه ای به خود می گیرد، مناظر شگفت انگیز را در برابر دیدگان گردشگران خلق می کند.طنازی عروس ورزنه را می توان در این مکان رویایی مشاهده کرد. جایی کم نظیر برای سلفی های بی نظیر. البته در سفر به ورزنه، بهتر است که در قالب تور سفر کنید و یا حتما یکی از اهالی، همراه شما باشد تا در این کویر زیبا، بلد راه در کنار شما قرار بگیرد.همچون سرزمین رویایی مرنجاب، بهترین فصل سفر به این مقصد طبیعت گردی نصف جهان، تا اوایل اردیبهشت است. برای سفر به این کویر، باید از ماشین های دو دیفرانسیل استفاده کنید. قسمت شرقی محور ارتباطی حسن آباد به ورزنه و همچنین حاشیه جنوبی رودخانه زاینده رود در شهر ورزنه، مسیرهایی است که شما را به این کویر هدایت می کند.از مرکز اصفهان تا ورزنه فقط ۱۰۰ کیلومتر فاصله است که با اتوبوس و خطی می توان این مسیر را طی کرد.

کویر ورزنه اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: کویر ورزنه اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:17

چهار شنبه

کاروانسرای قلعه خرگوشی

کاروانسرای قلعه خرگوشی

کاروانسرای قلعه خرگوشی یکی از 999 کاروانسرایی است که به دستور شاه عباس صفوی در مسیر راه ابریشم ساخته شده است،کاروانسرای قلعه خرگوشی در جنوب غربی اردکان و شصت کیلومتری عقدا و در فاصله هفت کیلومتری روستای کاییون قرار دارد. برای دیدن این کاروانسرا باید از شهر عقدا در جاده قدیمی یزد – اصفهان رفته و با پشت سر گذاشتن روستاهای مزرعه نو، خلیل‌آباد و سرو علیا تا نزدیکی باتلاق گاوخونی پیش بروید و وارد بیابان خرگوشی شوید. تا اینجا جاده آسفالته است اما از ورودی بیابان تا کاروانسرا باید ۲۵ کیلومتر جاده شنی کویر را طی کنید.اگر گذارتان به این کاروانسرا بیفتد، می بینید که تمام این بنای 80×80 متر از سنگ گرانیت و آجر ساخته شده است. حتی صفه ها، حجره هاه و اصطبل بنا هم سنگی هستند و این شاید مهم ترین دلیل استوار ماندن قلعه خرگوشی تا امروز باشد. در بیابان های این منطقه، معادن گرانیت زیادی وجود دارد و کارگران عصر صفوی، وقتی کاروانسرای قلعه خرگوشی را می ساختند از گرانیت های کوه‌های اطراف استفاده کردند.جالب ترین تزئین بنا که در نگاه اول نظرتان را جلب می کند، کتیبه ای است که بر سر در ورودی نصب شده و روی آن به خط "علی رضا عباسی" خطاط معروف عصر "شاه عباس" نوشته شده است. این کتیبه، روی پانزده قطعه سنگ سبز رنگ به طول هشت متر و عرض شصت سانتی متر و در سه ضلع مدخل نصب شده است.

کاروانسرای قلعه خرگوشی



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: کاروانسرای قلعه خرگوشی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:15

چهار شنبه

روستای هنجن اصفهان

روستای هنجن اصفهان

روستایی از توابع نطنز اصفهان در جوار کوها و رودها که همین امر باعث شده روستا حتی تو فصل تابستون خرم و سرسبز و درختای باغ هایش پر از میوه های تازه و خوشمزه باشند.کشاورزی و دامداری در این روستا بسیار رونق داشته و خرمالو، سیب، گلابی، انجیر و انار از مهم تولیدات باغ‌های هنجن می‌باشند. ساختمان‌های مسکونی این روستا، عموماٌ از مصالحی بومی همچون سنگ، گل و چوب ساخته شده و پنجره‌ها و در خانه‌های قدیمی از جنس چوب هستند. دو امامزاده به نام‌های بی بی زینب خاتون و امامزاده داوود در روستای هنجن بسیار مورد توجه اهالی روستا می‌باشند. جالب است بدانید که مردم این روستا همانند دوران قدیم از لباس‌های سنتی استفاده می‌کنند. پوشاک مردان این روستا شامل پیراهن، آرخالیق، گیوه، شال کمر و شلوار مشکی می‌باشد. زنان روستای هنجن نیز عموماٌ از لباس هایی همچون چارقد، چادرشب، شلوار قردار، پیراهن راسته، یل(کت) و گیوه استفاده می‌کنند.کاخ و باغ عباس آباد نیز که از آثار دوران صفویه است از جاذبه های گردشگری روستا می باشد، که در واقع محل سکونت ییلاقی شاهان صفوی بوده و برای تفرج و شکار در آن اقامت می کردن. پل تاریخی، قلعه تاریخی هنجن که مربوط به قرن هشت هجری، رودخانه هنجن، درخت کهن امامزاده بی بی زینب خاتون، بنای بقعه داوود بن حسن بن علی بن ابیطالب(ع)، چند چشمه و دو قنات از جاذبه های دیگر این روستا می باشند.

روستای هنجن اصفهان

روستای هنجن اصفهان

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای هنجن اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:14

چهار شنبه

روستای فریزهند اصفهان

روستای فریزهند اصفهان

این روستا در استان اصفهان ، شهرستان نطنز قرار گرفته و یکی از 70  روستای شهرستان نطنز می باشد،ین روستا در فاصله 19 کیلومتری پاسگاه پل هنجن (واقع در جاده قدیم نطنز) در آخرین ده قرار دارد. منطقه کوهستانی و سرسبز و آب و هوای خنک آن و همچنین بافت قدیمی ساختمانهایش از ویژگی های این روستای زیبا می باشد.فریزهند که به آن فریزند هم می گویند دهی است نسبتا بزرگ در دهستان چیمه رود از شهرستان نطنز. در سال 1345 این روستا 217 نفر جمعیت داشته که جمعیت این محل در سال1357 به 89 نفر با 38 خانوار کاهش پیدا کرده که نشانه مهاجرت جوانان روستا است.لازم به ذکر است که عمده شهرت روستای فریزهند مدیون وجود چشمه آب معدنی به نام آب سرخ می‌باشد که فاصله 78 کیلومتری جنوب شهرستان کاشان و در نزدیکی نطنز واقع شده است. چشمه‌ای در بالای کوه که آب آن از دسته آب‌های بی‌کربتانه مخلوط با گاز بوده و برای درمان بیماری‌های دستگاه گوارش، کبد و مجاری صفراوی، معده و روده بسیار مؤثر می‌باشد.

روستای فریزهند اصفهان

روستای فریزهند اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای فریزهند اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:12

چهار شنبه

روستای نیسیان اردستان اصفهان

روستای نیسیان اردستان اصفهان

یکی از روستاهای پرجمعیت منطقه روستای نیسیان می باشد، که در فاصله 57 کیلومتری اردستان قرار دارد و فاصله آن تا اصفهان 100 کیلومتر می باشد. قدمت این روستا مربوط به 700 سال پیش است که از آن موقع تا به حال قبایل مختلفی در آن زندگی کرده اند.این روستان به دلیل بافت تاریخی وجود بناهایی چون مسجد جامع دوره قاجاریه،حمام قدیمی و خانه های قدیمی روستا که در ساخت آن ها از مصالح بومی استفاده شده است موجب آن گشته تا از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان، یکی از قطبهای گردشگری استان اصفهان معرفی شده است و سالانه به ویژه در ایام نوروز میزبان هزاران گردشگر می باشد.ساختمان فعلی مسجد اصلی روستا در سال 1118 هجری قمری بنا شده است. خانه های بافت قدیم ، زیارتگاه ، قنات تاریخی ، قلعه و حمام قدیمی ، نشانه هایی از قدمت تاریخی روستاست. با توجه به نشانه های موجود ، قدمت این روستا را می توان به پیش از دوره صفوی و بنابر برخی شواهد به پیش از اسلام مربوط دانست.

روستای نیسیان اردستان اصفهان

روستای نیسیان اردستان اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای نیسیان اردستان اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:11

چهار شنبه

روستای عروسان اصفهان

روستای عروسان اصفهان

این روستا از توابع بخش خور و بیابانک شهرستان نائین در استان اصفهان ایران است و در مرکزیت روستاهای جنوبی خوربیابانک قرار گرفته‌ است ، که در مسیر گردشگرانی که برای بازدید از مناطق کویری می‌آیند می باشد. این روستا دارای جمعیت بسیار کمی است، به طوری که در سرشماری سال 1385 جمعیت آن حدود 270 نفر گزارش شده است. این روستا در دهستان بیابانک قرار گرفته که دارای 920 متر ارتفاع از سطح دریا است. آب و هوای این منطقه گرم و خشک و دارای شرایط کویری است. رودخانه فصلی فراخ، از دو کیلومتری جنوب روستا عبور می‌کند و کوه دوانبارو و روستای گرمه نیز در شمال آن قرار دارند. این روستا یکی از زیباترین روستاهای استان اصفهان است که طبیعت‌گردان بسیاری از آن استقبال می‌کنند. این روستا در 50 کیلومتری کویر نمک قرار دارد. و به همین دلیل و داشتن شرایط خشک و کم‌آب، دارای چندین آب‌ انبار است که از گذشته‌های دور برای تامین آب آشامیدنی روستا تعبیه شده‌اند. آب‌ انبارها دارای سیستم خنک‌کننده و فضاهای تاریک داخلی هستند که برای گردشگران و کویرنوردان بسیار جذاب هستند. جالب است بدانیند از دلایلی که موجب نگاه ویژه گردشگران نسبت به این روستا می شود وجود آبگرم معدنی است که در 18 کیلومتری از روستا واقع شده است . البته بافت و معماری کهن روستا نیز از دلایل دیگر جذب توریسم می باشد .

 روستای عروسان اصفهان

روستای عروسان اصفهان

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای عروسان اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:10

چهار شنبه

هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا اصفهان

این هتل تک ستاره در سال 1350 با 13 اتاق استاندارد افتتاح گردید و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت ، هتل در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و دسترسی آسان به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی از مزایای آن نزد مسافران تور اصفهان به شمار می رود. هتل دارای یک رستوران با منویی از غذاهای ایرانی می باشد و شما عزیزان می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه در آن میل فرمایید. امکانات هتل شامل خشکشویی ، رستوران ،کافی شاپ ، خدمات کرایه تاکسی ، لابی ، پذیرش 24 مساعته ، سیستم تهویه ، روم سرویس می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ویانا اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:2

چهار شنبه

بازار عباس قلی خان مشهد

این بازار با قدمتی بسیار زیاد قسمت از بازار بزگ مشهد است که به دلیل گسترش حرم بخش عمده ایی از آن تخریب شد و لی این بخش به همراه فرش‌ فروشان و بازار سرشور باقی مانده است،این باز در اصل بخش برای تجارت برای بازارهای خارجی می باشد زیر اجناس این بازار شامل وسایل برقی خارجی می باشد،البته شاید در میان حجره ها هنوز کسبه قدیم در حال فروش صنایع دستی ایرانی و یا زعفران و نبات باشند ولی در کل این بازار را چینی ها در دست گرفته اند 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: بازار عباس قلی خان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:41

چهار شنبه

هتل هاترا مشهد
هتل سه ستاره تاپ هاترا در سال 1392 فعالیت خود را در 6 طبقه و 45 واخد اقامتی آغاز نمود.قرار گرفت این هتل در خیایان امام خمینی موجب دسترسی آسان آن به حرم امام رضا و مراکز خرید کشته است.اتاق های هتل دارای امکاناتی چون سیستم تهویه متبوع،روم سرویس،حمام،سشوار،حوله،مبلمان می باشند.رستوران هتل آماده پذیرایی در تمام وعده های غذایی با منویی متنوع و کیفیتی خوب از شما عزیزان میباشد و شما مسافران مشهد می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه در آن میل نمایید.از امکانات هتل می توان به رستوران،کافی شاپ،لابی،اینترنت،روم سرویس،لاندری و خشکشویی،صندوق امانات،تاکسی سرویس و پارکینگ را نام برد.
 
هتل هاترا مشهد
 
هتل هاترا مشهد
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل هاترا مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:39

چهار شنبه

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
هتل 3 ستاره حیات شرق مشهد همان هتل سارا سابق می باشد، که در 8 طبقه و 332 اتاق و سوئیت در حال فعالیت می باشد،نزدیکی هتل به مراکز خرید و حرم مطهر از ویژه گی های آن نزد مسافران تور مشهد است.اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا،روم سرویس،حمام،تلویزیون،تلفن،یخچال و اینترنت می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر می باشد. امکانات هتل شامل رستوران ، خدمات آژانس مسافرتی ، لابی ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس ، آسانسور، بسته آرایشی و بهداشتی ، سشوار ، یخچال ، مینی بار در اتاق ، سرویس بهداشتی ایرانی ، حمام ، تلفن ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی ، آشپزخانه ، پارکینگ می شود.
 
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
 
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
 
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان حیات شرق مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:36

چهار شنبه

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل چهار ستاره کیانا در خیابان امام رضا قرار دارد . نزدیکی هتل به حرم از مزایای آن نزد مسافران تور مشهد می باشد. هتل در 7 طبقه و 110 اتاق استاندارد و سوئیت در حال خدمت رسانی به مسافران می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی چون روم سرویس ، سیستم تهویه ، حمام ، پک لوازم بهداشتی ، حوله ، صندوق امانات ، کمد لباس ، مبلمان ، تلویزیون ، تلفن و اینترنت می باشند. رستوران هتل در هر سه وعده غذایی در حال خدمات رسانی است و هتل دارای امکاناتی نظیر لابی ، آسانسور ،  صندوق امانات ،  نمازخانه ، فروشگاه ،  پله اضطراری ، فتوکپی ،  فکس ،   پرینتر ،  زنگ هشدار،  گشت نیم روزی ،  چایخانه سنتی، رستوران بام،  کافی شاپ،  تاکسی سرویس،  اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش ، ترانسفر رفت با هزینه ،ترانسفر برگشت با هزینه است.

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل کیانا مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:34

چهار شنبه

هتل نیما مشهد
هتل 3 ستاره نیما که به دلیل موقعیت مکانی و نزدیکی به حرم جزو پرطرفدار ترین هتل های مشهد می باشد دارای 58 اتاق سوئیت و اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس ، حمام ، سیستم تهویه متبوع ، مبلمان ، کمد لباس ، تجهیزات آشپزخانه ، یخچال ، تلویزیون ، تلفن و اینترنت است. شما می توانید در هتل نیما به دو صورت اقامت با صبحانه و فولبرد اقامت داشته باشد. رستوران هتل با دارا بودن منویی متنوع همواره مسافران تور مشهد را راضی نگه داشته است. هتل دارای امکاناتی چون رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، اینترنت ، لابی ، ترانسفر فرودگاهای ، سرویس رفت به حرم ، خدمات کرایه تاکسی ، آسانسور ، فضای سبز و فروشگاه برای خرید سوغاتی می باشد.
 
هتل نیما مشهد
 
هتل نیما مشهد
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل نیما مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:33

چهار شنبه

منطقه توریستی چالیدره مشهد

منطقه توریستی چالیدره مشهد

از بیست سال پیش تا به امروز مشهد دست خوش بسیاری از تغییرات شده است تا به یک شهر توریستی مبدل گردد. عملیات تبدیل منطقه چالیدره به یک منطقه تفریحی و توریستی در شهر مشهد از سال 1376 توسط آستان قدس رضوی آغاز گردید و مسئولین این منطقه گردشگری با صرف هزینه های زیاد ،این منطقه را گسترش دادند و امکانات رفاهی و توریستی خوبی را در آن تاسیس نمودند و روز به روز بر امکانات تفریحی این مجموعه افزوده میشود. این منطقه تفریحی 160 هکتار ، دارای آب و هوای مطبوع و همچنین موقعیت جغرافیایی و اقتصادی ویژه در شهر مشهد میباشد و وجود امکانات گردشگری متنوع به همراه محیطی آرامش بخش و چشم اندازهایی زیبا این محل به مجموعه ایی توریستی مبلدل کرده است. 

منطقه توریستی چالیدره مشهد

منطقه توریستی چالیدره مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: منطقه توریستی چالیدره مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:32

چهار شنبه

هتل آتی مشهد
هتل 3 ستاره کیان یکی از هتل های نزدیک به حرم امام می باشد . هتل با 47 اتاق سه تخته و چهر تخته در حال خدمت رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد. امکانات اتاق های هتل شامل روم رویس ، خدمات خانه داری ، یخچال ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، حوله ، مبلمان می باشد. هتل با درب اصلی حرم تنها 400 متر فاصله دارد و با بازار سنتی مربوط به زمان رضا شاه تنها 100 متر فاصله دارد. همچنین فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 6 و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. شما عزیزان می توانید هتل را به صورت فول برد رزرو نمایید . از امکانات هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، ترانسفر ، لاندری و خشکشویی ، لابی ، اینترنت ، پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، گشت نیم روزی ، تاکسی سرویس ، خدمات باربری ، خدمات تهیه بلیط ، اتاق چمدان ، خدمات بیدارباش ، خدمات تور ، دستگاه واکس کفش ،  آژانس مسافرتی ،  آسانسور ،  صندوق امانات در لابی ، کپسول آتشنشانی اشاره نمود.
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آتی مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:30

چهار شنبه

هتل آتی مشهد
هتل 3 ستاره کیان یکی از هتل های نزدیک به حرم امام می باشد . هتل با 47 اتاق سه تخته و چهر تخته در حال خدمت رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد. امکانات اتاق های هتل شامل روم رویس ، خدمات خانه داری ، یخچال ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، حوله ، مبلمان می باشد. هتل با درب اصلی حرم تنها 400 متر فاصله دارد و با بازار سنتی مربوط به زمان رضا شاه تنها 100 متر فاصله دارد. همچنین فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 6 و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. شما عزیزان می توانید هتل را به صورت فول برد رزرو نمایید . از امکانات هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، ترانسفر ، لاندری و خشکشویی ، لابی ، اینترنت ، پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، گشت نیم روزی ، تاکسی سرویس ، خدمات باربری ، خدمات تهیه بلیط ، اتاق چمدان ، خدمات بیدارباش ، خدمات تور ، دستگاه واکس کفش ،  آژانس مسافرتی ،  آسانسور ،  صندوق امانات در لابی ، کپسول آتشنشانی اشاره نمود.
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آتی مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:30

چهار شنبه

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان در سال 1383 فعالیت خود را در 3 طبقه و 60 واحد مسکونی آغاز نمود . هتل آبان در سال 1391 برترین هتل کشور شناخته شد و در سال 1392 عنوان واحد نمونه گردشگری استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.از خدمات برتر هتل برای مسافران تور مشهد وجود سرویس های اختصاصی بصورت رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز به حرم مطهر رضوی می باشد.

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مبلمان ، تلویزیون ، یخچال ، حمام ، حوله ، صندوق امانات ، تراس ، میز آرایش ، اینترنت.

امکانات هتل شامل : اینترنت ، خدمات خشکشویی ، کافی شاپ و سالن همایش ، سونا خشک ، سونا بخار ، نماز خانه ، سالن بدنسازی ، کافی نت ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی ، لابی ، آسانسور ، رستوران ، جکوزی ، سیستم تهویه مطبوع ، خود پرداز ، خدمات کرایه تاکسی ، روزنامه ، صبحانه ، پارکینگ

هتل آبان مشهد

رستوران هتل آبان : منوی رستوران هتل آبان شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد و صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود که شامل املت گوجه فرنگی ،املت قارچ ، املت میکس ، نیمرو ، تخم مرغ آب پز ، سوسیس سرخ شده ، ژامبون ، عسل ، کره، مربا ،شیر ، آب میوه ، چای ، میوه فصل ،عدسی ،خرما ، سرشیرخامه، پنیر ،نان ایرانی ، انواع املت ، حلیم می باشد.

هتل آبان مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل آبان :  فرودگاه 20 کیلومتر ،ایستگاه قطار 18/9 کیلومتر ،ترمینال مسافربری 14/8 کیلومتر ،مرکز شهر و نقاط دیدنی 6/5 کیلومتر ،ایستگاه مترو 2/1 کیلومتر ،نمایشگاه بین المللی 6/2 کیلومتر ،حرم و اماکن مذهبی 15/5 ،کیلومتر فاصله تا مراکز خرید 8/4 کیلومتر ، آرامگاه فردوسی  30/8 کیلومتر ، بازار رضا  18/1 کیلومتر ، باغ وحش وکیل آباد  5/8 کیلومتر ، پارک آبی  8/3 کیلومتر ، حرم امام رضا (ع) 15/5 کیلومتر ، دره جاغرق  18/9 کیلومتر ، روستا و تپه پاژ 37/3 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:27

چهار شنبه

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان در سال 1383 فعالیت خود را در 3 طبقه و 60 واحد مسکونی آغاز نمود . هتل آبان در سال 1391 برترین هتل کشور شناخته شد و در سال 1392 عنوان واحد نمونه گردشگری استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.از خدمات برتر هتل برای مسافران تور مشهد وجود سرویس های اختصاصی بصورت رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز به حرم مطهر رضوی می باشد.

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مبلمان ، تلویزیون ، یخچال ، حمام ، حوله ، صندوق امانات ، تراس ، میز آرایش ، اینترنت.

امکانات هتل شامل : اینترنت ، خدمات خشکشویی ، کافی شاپ و سالن همایش ، سونا خشک ، سونا بخار ، نماز خانه ، سالن بدنسازی ، کافی نت ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی ، لابی ، آسانسور ، رستوران ، جکوزی ، سیستم تهویه مطبوع ، خود پرداز ، خدمات کرایه تاکسی ، روزنامه ، صبحانه ، پارکینگ

هتل آبان مشهد

رستوران هتل آبان : منوی رستوران هتل آبان شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد و صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود که شامل املت گوجه فرنگی ،املت قارچ ، املت میکس ، نیمرو ، تخم مرغ آب پز ، سوسیس سرخ شده ، ژامبون ، عسل ، کره، مربا ،شیر ، آب میوه ، چای ، میوه فصل ،عدسی ،خرما ، سرشیرخامه، پنیر ،نان ایرانی ، انواع املت ، حلیم می باشد.

هتل آبان مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل آبان :  فرودگاه 20 کیلومتر ،ایستگاه قطار 18/9 کیلومتر ،ترمینال مسافربری 14/8 کیلومتر ،مرکز شهر و نقاط دیدنی 6/5 کیلومتر ،ایستگاه مترو 2/1 کیلومتر ،نمایشگاه بین المللی 6/2 کیلومتر ،حرم و اماکن مذهبی 15/5 ،کیلومتر فاصله تا مراکز خرید 8/4 کیلومتر ، آرامگاه فردوسی  30/8 کیلومتر ، بازار رضا  18/1 کیلومتر ، باغ وحش وکیل آباد  5/8 کیلومتر ، پارک آبی  8/3 کیلومتر ، حرم امام رضا (ع) 15/5 کیلومتر ، دره جاغرق  18/9 کیلومتر ، روستا و تپه پاژ 37/3 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:27

چهار شنبه

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان در سال 1383 فعالیت خود را در 3 طبقه و 60 واحد مسکونی آغاز نمود . هتل آبان در سال 1391 برترین هتل کشور شناخته شد و در سال 1392 عنوان واحد نمونه گردشگری استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.از خدمات برتر هتل برای مسافران تور مشهد وجود سرویس های اختصاصی بصورت رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز به حرم مطهر رضوی می باشد.

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مبلمان ، تلویزیون ، یخچال ، حمام ، حوله ، صندوق امانات ، تراس ، میز آرایش ، اینترنت.

امکانات هتل شامل : اینترنت ، خدمات خشکشویی ، کافی شاپ و سالن همایش ، سونا خشک ، سونا بخار ، نماز خانه ، سالن بدنسازی ، کافی نت ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی ، لابی ، آسانسور ، رستوران ، جکوزی ، سیستم تهویه مطبوع ، خود پرداز ، خدمات کرایه تاکسی ، روزنامه ، صبحانه ، پارکینگ

هتل آبان مشهد

رستوران هتل آبان : منوی رستوران هتل آبان شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد و صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود که شامل املت گوجه فرنگی ،املت قارچ ، املت میکس ، نیمرو ، تخم مرغ آب پز ، سوسیس سرخ شده ، ژامبون ، عسل ، کره، مربا ،شیر ، آب میوه ، چای ، میوه فصل ،عدسی ،خرما ، سرشیرخامه، پنیر ،نان ایرانی ، انواع املت ، حلیم می باشد.

هتل آبان مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل آبان :  فرودگاه 20 کیلومتر ،ایستگاه قطار 18/9 کیلومتر ،ترمینال مسافربری 14/8 کیلومتر ،مرکز شهر و نقاط دیدنی 6/5 کیلومتر ،ایستگاه مترو 2/1 کیلومتر ،نمایشگاه بین المللی 6/2 کیلومتر ،حرم و اماکن مذهبی 15/5 ،کیلومتر فاصله تا مراکز خرید 8/4 کیلومتر ، آرامگاه فردوسی  30/8 کیلومتر ، بازار رضا  18/1 کیلومتر ، باغ وحش وکیل آباد  5/8 کیلومتر ، پارک آبی  8/3 کیلومتر ، حرم امام رضا (ع) 15/5 کیلومتر ، دره جاغرق  18/9 کیلومتر ، روستا و تپه پاژ 37/3 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:27

چهار شنبه

هتل بریستول سنت پترزبورگ روسیه

هتل بریستول سنت پترزبورگ روسیه

هتل سه ستاره بریستول دارای 119 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون اینترنت،روم سرویس،حمام،تلفن،تلویزیون،ماهواره،سشوار،پک بهداشتی حمام و ... می باشد،فاصله هتل تا ایستگاه مترو تنها 10 دقیقه پیاده روی می باشد،نزدیکی هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری روسیه یکی از مزایای آن به شما می رود،رستوران دیوانه شکارچی در این هتل واقع شده است که شما می توانید از منو و طعم لذیذ غذاهایش نهایت استفاده را ببرید،در ضمن شما می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه و یا در اتاق خود میل نمایید.از امکانات این هتل می توان به رستوران،لابی،ترانسفر فرودگاهی،گشت شهری و ... اشاره نمود. 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل بریستول سنت پترزبورگ روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:24

چهار شنبه

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه

هتل 4 ستاره رادیسون بلو بیلوروسکایا (radisson blu belorusskaya) در فاصله 10 دقیقه ایی از مترو قرار گرفته است،این هتل دارای 264 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،سیستم تهویه،حمام،حوله،سشوار،کتری برقی،تلویزیون،مینی بار،یخچال،تلفن و اینترنت می باشند.کاخ کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند و می توانید به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروید.رستوران هتل با منوی بین المللی خود آماده پذیرایی از مسافران تور روسیه می باشد.از امکانات هتل رادیسون می توان به اتاق کنفرانس،رستوران،خشکشویی و لاندری،خدمات گشت شهری،لابی،اتاق مهمان،کارکنان چند زبانه،صبحانه به صورت بوفه،سونا،سالن بدنسازی،آرایشگاه،بار و ... اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:24

چهار شنبه

هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
این هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان سرخ و کاخ کرملین روسیه واقعه شده است،این هتل دارای 334 اتاق می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون سیستم تهویه،یخچال،مینی بار،تلویزیون،روم سریس،حمام،تراس و اینترنت می باشد.هتل ریتز دارای اتاق اکسیژن می باشد که در آن غذاهای بین المللی و ژاپنی سرو می شود،همچنین این هتل مدرن و مجلل دارای پرده های الکترونیکی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا با با کنترل میزان نور را تعیین کنید،رستوران های موجود در هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و روسی می باشند،فاصله هتل تا مرکز خرید GUM و سالن تئاتر Bolshoi تنها 3 دقیقه است،فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 26 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 5 کیلومتر است،از امکانات این هتل می توان به استخر،سونا،جکوزی،رستوران،سالن بدنسازی،خدمات ماساژ،ترانسفر،لابی و ... اشاره کرد.
 
هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
 
هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
 
هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:23

چهار شنبه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

این هتل چهار ستاره در مرکز شهر مسکو واقع شده است که یکی از هتل های مجلل و لوکس مسکو می باشد که علاوه بر دارا بودن امکانات عالی، از مزیت نزدیک بودن به مکان های اصلی گردشگری مسکو برخوردار است.این هتل دارای 94 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی نظیر روم سرویس،سیستم گرمایش،حمام،یخچال،مینی بار،تلویزیون،چای ساز می باشند، شما می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به موزه تئاتر بروید و گالری تترایکوف 20 دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد و میدان سرخ 2 کیلومتری آن است. فاصله آن تا فرودگاه 26 کیلومتر می باشد،هتل دارای استخر بزرگ ، رستوران ،سونا ،سالن بدنسازی ،درمان زیبایی و کلاس های ایروبیک ، کافی شاپ ، خشکشویی ، بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، جکوزی ، مرکز تجاری ، اتاق نگهداری چمدان و اینترنت می باشد.

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:21

چهار شنبه

هتل ناسیونال مسکو
هتل 5 ستاره ناسیونال یکی از هتل های شیک و لوکس شهر مسکو می باشد،که در سال 1903 ساخته و در سال 1990 به صورت کامل بازسازی شد، این هتل دارای 202 اتاق و سوئیت می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،حمام،سیستم گرمایش و تهویه،مینی بار،تلویزیون،مبلمان،صندوق امانات و اینترنت می باشند.در رستوران این هتل سرآشپزان با تبحر خاصی در حال تبخ بهترین غذاها برای مسافران تور روسیه هستند.از جمله امکانات هتل شامل رستوران,کافی شاپ,لاندری و خشکشویی,لابی,ترانسفر فرودگاهی,استخر,سونا,جکوزی,سالن بدنسازی,پارکینگ,سیستم حفاظتی,سالن جلسات,تراس,خدمات خرید بلیط هواپیما و قطار می شود. معماری تاریخی هتل و نزدیکی آن به میدان سرخ و کرملین از جمله مزایای آن نزد گردشگران می باشد.
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ناسیونال مسکو,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:19

چهار شنبه

هتل میراج کازن روسیه

هتل میراج کازن روسیه (Mirage Hotel)

هتل 5 ستاره  Mirage در شهر کازن روسیه قرار دارد و بافت قدیمی شهر در چند قدمی آن قرار دارد،این هتل دارای 109 اتاق لوکس می باشد که اتاق های آن دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه،حمام،روم سرویس،مینی بار،مبلمان،سشوار،صندوق امانات می باشند،فاصله هتل تا فرودگاه 32 کیلومتر می باشد،از امکانات هتل می توان به بار و رستوران اختصاصی، تراس با فضای مناسب برای نشستن و استراحت، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت اشاره نمود.

هتل میراج کازن روسیه

هتل میراج کازن روسیه

هتل میراج کازن روسیه

 

نوشتن دیدگاه



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل میراج کازن روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:41

چهار شنبه

هتل بوداپست مسکو روسیه
هتل 5 ستاره (Budapest) در شهر زیبای مسکو  روسیه قرار دارد . این هتل مطلق قرن 19 میلادی در مرکز شهر قرار دارد. هتل دارای 116 اتاق اعم از سوئیت بیزینس ، اتاق اکسکلوسیو ، سوئیت جونیور ، سوئیت، اتاق سینگل کلاسیک ، اتاق سینگل با امکاناتی نظیر روم سرویس ، میلمان ، تلویزیون ، ماهواره ، یخچال ، کتری برقی ، حوله ، حمام ، سشوار و اینترنت می باشد. رستوران هتل جایی اسن که شما به راحتی می توانید هنر نمایی سر آشپز هتل را ببینید. هتل بوداپست دارای امکانات رفاهی چون نگهبانی، وجود دستگاه ای تی ام، خدمات خشکشویی، اتوکشی و نظافت، انبار چمدان، دربان و صندوق امانات می باشد. اینترنت رایگان وای فای در تمام اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل در دسترس همه قرار دارد. فضایی مختص افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است که در کنار تهویه مطبوع هوای تازه را برای شما فراهم می کند. خدمات اتاق، نگهبانی و حتی ورود و خروج ، به صورت شبانه روزی ارائه می شود. در هر ساعت از شبانه روز که سوالی داشتید می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید یا حتی بلیط خود را از طریق این میز بخرید. هتل بوداپست مسکو دارای امکانات فکس و فتوکپی بوده که با پرداخت هزینه آن در دسترس شما قرار می گیرد. مرکز تجاری و امکانات اتاق های ملاقات و جلسات اداری از دیگر مزیت های این هتل می باشد. بنابراین این هتل برای کسانی که به دلیل مشغله های کاری به شهر مسکو آمده اند، مکان مناسبی است.کارکنان هتل بوداپست مسکو به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می کنند.
 
فاصله هتل تا فاصله تا فرودگاه ونوکوو مسکو 27 ، فرودگاه شرمتیوو مسکو 30 ، موزه پوشکین 4، پارک گورکی 8،میدان روجا 1 ،  کاخ کرملین 3، فروشگاه مگنولیا 6 کیلومتر و تا حمام های سندانی 200، سالن تئاتر بولشوی 500 ، پاساژ پتروفسکی 200 ، ایستگاه متروی تیاترالنایا 690 ،  ایستگاه مترو ترابنایا 540 متر می باشد.
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل بوداپست مسکو روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:40

چهار شنبه

هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
هتل 4 ستاره (SunFlower Park Hotel) در شهر زیبای مسکو قرار دارد ، این هتل در فاصله 3 دقیقه ای از ایستگاه مترو Prazhskaya و 25 دقیقه ای از مرکز شهر مسکو قرار دارد. هتل دارای 244 اتاق استاندارد و سوئیت می باشد ، که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس ، سیستم تهویه هوا ، مبلمان ، حمام ، حوله ، سشوار ، کمد برای لباس ، صندوق امانات ، یخچال ، تلویزیون ،کتری برقی و اینترنت است. صبحانه روزانه به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می شود. عصرانه هم در همین رستوران به صورت غذاهای سبک و اسنک سرو می گردد. یکی از مزایای این هتل وجود چشمه آبگرم می باشد گه مسافران تور روسیه می توانند در آن استراحت کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به وجود رستوران ، بار ، کافی شاپ ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات تور ، رزرو بلیط ، گشت شهری ، ترانسفر ، پارکینگ ، استخر و خدمات ماساژ، وان آب داغ، سونای فنلاندی ، اتاق بخار ترکی ، خدمات تبدبل ارز ، سالن ورزش و اینترنت اشاره کرد. البته شما عزیزان می توانید حیوان خانگی خود را در این هتل همراه داشته باشید.
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:40

چهار شنبه

هتل هیلتون مسکو روسیه
هتل 5 ستاره Hilton Moscow در سال 1949 و در زمان استالین و پس از جنگ جهانی دوم در 19 طبقه و 330 اتاق  فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان این هتل کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران می باشد. شما مسافران تور روسیه می توانید از اتاق های هتل نمایی کل شهر مسکو را مشاهده نمایید. همچنین از مزایای خاص هتل وجود 6 اتاق جلسه با مساحت 800 متر مربع می باشد که شما به راحتی میتوانید برای جلسات کاری با هماهنگی از آنها استفاده نمایید. 
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
امکانات اتاق های هتل شامل : حمام با ترکیب دوش و وان ،میز لپ تاب ، سرویس چای و قهوه ، کتری برقی ، اتو ، گاوصندوق ، یخچال ، تلوزیون LCD .
 
امکانات هتل شامل : استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا 24 ساعته ، خشک شویی ، صرافی ، فروشگاه ، Free WiFi ، سالن بدن سازی 24  ساعته ، حمام آفتاب
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
رستوران هتل هیلتون : اگر دارای ذائقه غذایی خاص و حساس هستید اصلا نگران نباشد زیرا هتل دارای چندین رستوران با منویی متفاوت شامل غذاهای روسی ، ایتالیایی و بین المللی می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه میل نمایید.
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
موقعیت چغرافیایی هتل هیلتون : 
 
ایستگاه قطار 3 کیلومتر ، ایستگاه مترو 1 کیلومتر ، سوپر مارکت 4 کیلومتر ،رستوران 5 کیلومتر ، بازار 4 کیلومتر ، فرودگاه 29 کیلومتر ، ورزشگاه 1.8 کیلومتر ، مرکز خرید 1.8 کیلومتر ، تئاتر بلشویکی 2.6 کیلومتر ، کاخ کرملین 6 کیلومتر
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون مسکو روسیه, قیمت تور روسیه ,ارزان ترین تور روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:37

سه شنبه

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل 5 ستاره لوکس شرایتون در امارات واقع شده است و فاصله آن تا ساحل مارینا دبی تنها 10 دقیقه پیاده روی می باشد،همه امکانات در این هتل با هزینه اقامت حساب شده و نیازی نیست شما هزینه اضافی پرداخت کنید،وجود فروشگاه های متعدد در این هتل موجب محبویت بیشتر نزد مسافران شده است.این هتل دارای اتاق و سوئیت های مجللی می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،حمام،حوله،چای و قهوه ساز،تلویزیون،ماهواره،تلفن،صندوق امانات و اینترنت می باشد.رستوران های هتل با کیفیت بالا و تنوع غذا آماده پذیرایی از هر نوع ذائقه ای است. از امکانات هتل می توان به استخر،سونا،جگوزی،سالن ورزش،رستوران،گافی شاپ،بار،ترانسفر فرودگاهی،خدمات کرایه اتومبیل،لاندری و خوشکشویی،خدمات کرایه تاکسی،اتاق چمدان،مترجم چندزبانه،سالن جلسه و برگزار کردن جشن شاره نمود.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 26 کیلومتر می باشد.

تور دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:54

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::