شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

چهار شنبه

هتل آیسی باتومی گرجستان

هتل آیسی باتومی گرجستان

هتل 4 ستاره Aisi Hotel در نزدیکی ساحل دریای سیاه قرار گرفته است و اتاقها و رستوران نمایی زیبا از دریا دارند. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد می باشند و به زبان های گرجی ، انگلیسی و روسی می توانند با شما صحبت نمایند.  از مزایای جالب هتل اقامت کودکان زیر 6 سال در هتل بدون هزینه می باشد که البته برایش تخت اضافه نمی دهند. متاسفانه شما نمی توانید حیوانات خانگی خود را وارد هتل نمایید زیرا ممنوع می باشد. هتل آیسی دارای 46 اتاق استادارد ، اتاق خانوادگی و سوئیت می باشد.

هتل آیسی باتومی گرجستان

امکانات اتاق های هتل شامل : سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، نظافت روزانه، ملبمان، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، حمام اختصاصی و اینترنت بی سیم

هتل آیسی باتومی گرجستان

امکانات هتل شامل : اتاق های جلسه و کنفرانس، سالن پذیرایی، صرافی، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پرستاری از کودکان، ترنسفر فرودگاه،ماساژ، اتاق بازی بیلیارد و سالن ورزشی مجهز، تاکسی و پارکینگ

هتل آیسی باتومی گرجستان

رستوران هتل آیسی : رستوران های این هتل نیز کیفیت بسیار خوبی داشته و منظره ای پانورامیک به سمت دریای سیاه دارند. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای محلی گرجی، اروپایی و بین المللی وحود دارد.

هتل آیسی باتومی گرجستان

موقعیت جغرافیایی هتل : دریاچه نوری و سیتی پارک و خیابان مرکزی Zurab Gorgiladze  فقط 2 دقیقه از هتل آیسی فاصله دارند که به راحتی می توان آن را پیاده پیمود و  ایستگاه قطار باتومی نیز 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد و فاصله فرودگاه بین المللی باتومی تا هتل آیسی نیز 5 کیلومتر است.



:: موضوعات مرتبط: گرجستان، ،
:: برچسب‌ها: هتل آیسی باتومی گرجستان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:42

یک شنبه

گرجستان

گرجستان (Georgia)

گرجستان (گرجی: საქართველო، تلفظ: ساکارتْوِلو) کشوری در قفقاز است که پایتخت آن شهر تفلیس است. گرجستانکشوری است که در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا است. گرجستان در میانه و غرب قفقاز جنوبی (ماورای قفقاز) واقع شده است و از شمال با فدراسیون روسیه، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان، و از جنوب غربی با ترکیه هم مرز است و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.

گرجستان کشوری کوهستانی و پرباران می‌باشد که پهناوری آن ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع (۱۲۱ام) است و جمعیت آن ۶/۴ میلیون تن (آمار ۱۳۸۷) می‌باشد. بیشتر مردم گرجستان مسیحی هستند و ۸۴ درصد آنان از نژاد گرجی هستند که به زبان گرجی سخن می‌گویند، این زبان خط ویژه خود را دارد.

گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید (در سده‌های چهارم و پنجم میلادی). تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتند. در سال ۱۱۹۲ هجری خورشیدی (۱۸۱۲ میلادی/۱۲۲۸ قمری) طبق پیمان‌نامه گلستان، گرجستان رسماً از ایران جدا شد و به خاک روسیه تزاری پیوست. گرجستان در دی ۱۳۷۰ (دسامبر ۱۹۹۱) از شوروی اسقلال یافت.

نام بین‌المللی گرجستان، جرجیا (Georgia) می‌باشد که در بیشتر جهان به این نام خوانده می‌شود. این کشور دارای دو جمهوری خودمختار آبخازیا و اوستیای جنوبی (به گرجی: منطقهٔ تسخینوالی) است که در شمال کشور و در همسایگی روسیه هستند و اکنون این دو منطقه با پشتیبانی روسیه اعلام استقلال کرده‌اند.

حکومت گرجستان، جمهوری دموکراتیک و سکولار است. رئیس جمهور کنونی کشور میخائیل ساکاشویلی است که رابطه نزدیکی با غرب دارد و خواهان عضویت گرجستان در ناتو و اتحادیه اروپا می‌باشد. و با روسیه برسر دو جمهوری خودمختار آبخازیا و اوستیای جنوبی - به ویژه پس از جنگ سال ۱۳۸۷ - اختلافات فراوانی دارد.

جهت دریافت تور گرجستان کلیک کنید.

جهت دریافت تور دقیقه 90 کلیک کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: گرجستان، ،
:: برچسب‌ها: گرجستان,تاریخ گرجستان,بازارهای گرجستان,دیدنی های گرجستان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:21

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::