شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

جمعه

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل سه ستاره ایران زمین در سال 1393، در 6 طبقه و 90 واحد اقامتی آغاز به کار کرد.این هتل علاوه بر اینکه به حرم امام رضا(ع) نزدیک است، از هتل‌ های نوساز و مجلل این شهر مقدس مشهد به شمار می‌ آید.به دلیل موقعیت مکانی هتل، مسافران به راحتی به بازارهای مشهد دسترسی خواهند داشت، اماکن تجاری نظیر بازار رضا و بازارهای 17 شهریور. همچنین هتل با جاذبه های گردشگری از جمله باغ نادری، موزه حرم و بازار قدیم رضا نیز فاصله‌ی اندکی دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران،کافی شاپ،لابی،پذیرش 24 ساعته،لاندری،نمازخانه،خدمات کرایه ماشین،کرایه تاکسی،صندوق امانات،اتاق چمدان،سستم تهویه مناسب در اتاق ها،مبلمان راحت و شیک،اینترنت بی سیم و ... اشاره نمود.

دیدنی های مشهد

اماکن زیارتی مشهد

مراکز خرید مشهد

 

 

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد



:: موضوعات مرتبط: مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتل ایران زمین مشهد,قیمت هتل ایران زمین مشهد,رزرو هتل ایران زمین مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:32

جمعه

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل سه ستاره تاپ هاترا در سال 1392 فعالیت خود را در 6 طبقه و 45 واخد اقامتی آغاز نمود.قرار گرفت این هتل در خیایان امام خمینی موجب دسترسی آسان آن به حرم امام رضا و مراکز خرید کشته است.اتاق های هتل دارای امکاناتی چون سیستم تهویه متبوع،روم سرویس،حمام،سشوار،حوله،مبلمان می باشند.رستوران هتل آماده پذیرایی در تمام وعده های غذایی با منویی متنوع و کیفیتی خوب از شما عزیزان میباشد و شما مسافران مشهد می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه در آن میل نمایید.از امکانات هتل می توان به رستوران،کافی شاپ،لابی،اینترنت،روم سرویس،لاندری و خشکشویی،صندوق امانات،تاکسی سرویس و پارکینگ را نام برد.

مراکز خرید مشهد

هتل های مشهد

دیدنی های مشهد

رستوران های مشهد

 

 

 

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد



:: موضوعات مرتبط: مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتل هاترا مشهد,قیمت هتل هاترا مشهد,رزرو هتل هاترا مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:16

جمعه

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل چهار ستاره اترک در فاصله 300 متری از حرم امام رضا (ع) واقع شده است،این هتل در سال 1357 فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1394 به صورت کامل باز سازی گردید. در حال حاضر هتل دارای 144 اتاق استاندارد وسوئیت می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،حمام،سیستم تهویه،تلویزیون،یخچال،مبلمان،تلفن و اینترنت می باشند.هتل اترک دارای یک رستوران شیک و مجلل با منویی متنوع برای مسافران تور مشهد می باشد،شما عزیزان می توانید در کافی شاپ هتل چای و یا قهوه سرو نمایید.از دیگر امکانات هتل اترک می توان به لابی ، اینترنت در واحد ، آسانسور ، هتل در محدوده طرح ترافیک  ، لاندری (خشکشویی) ، كافی شاپ ، فولبرد ، پارکینگ اختصاصی ، دید شهر  ، پارکینگ رو بسته ، خدمات بیدار باش ، فکس ، استخر ، رستوران ، صبحانه ، تلویزیون در لابی ، اتاق چمدان ، دستگاه واکس کفش ، دستگاه ATM ، امکان تردد اتوبوس تا درب هتل ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، سونا ، اینترنت در لابی اشاره نمود.

مراکز خرید مشهد

هتل های مشهد

دیدنی های مشهد

رستوران های مشهد

 

 

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتل اترک مشهد,قیمت هتل اترک مشهد,رزرو هتل اترک مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:13

جمعه

هتل شاکر مشهد

هتل شاکر مشهد

هتل دو ستاره شاکر در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد،فاصله ایی حدود 5 دقیقه پیاده روی. قیمت مناسب و نزدیکی به مراکز خرید از جمله دلایل انتخاب هتل از سوی گردشگران تور مشهد می باشد.فاصله هتل تا فردوگاه 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 10 دقیقه با ماشین می باشد. هتل دارای امکاناتی چون حمام،حوله،روم سرویس ،کمد لباس،تلویزیون،یخچال،لابی،رستوران،پارکینگ،خدمات کرایه تاکسی،اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، نماز خانه، آسانسور و رستوران می باشد.

تور مشهد تابستان 97

تور مشهد مرداد 97

هتل های مشهد

 

 

هتل شاکر مشهد



:: موضوعات مرتبط: مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتل شاکر مشهد,رزرو هتل شاکر مشهد,قیمت هتل شاکر مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 16:11

جمعه

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هتل سه ستاره سهند مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس در نزدیکی حرم امام رضا می باشد.این هتل دارای 6 طبقه و 60 واحد اقامتی می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس حمام،حوله،یخچال،تلویزیون،میز و صندلی در اتاق های دو تخته است.هتل سهند با فاصله ای نزدیک از جاذبه های گردشگری چون مسجد گوهر شاد،آرامگاه نادرشاه افشار،پارک جنگلی قرار دارد،هتل سهند در رستوران خود بهترین آشپزهای عربی و ایرانی را جمع کرده است تا بهترین طعم‌ها و لذیذترین غذاها را به میهمانان خود ارائه دهد. نهار و شام رستوران به صورت بوفه می باشد و دارای منویی متنوع و خوشمزه است. این هتل هم چنین در طبقه فوقانی لابی‌اش محیطی دلنشین با بهترین امکانات را فراهم آورده است تا گذر زمان را از یادتان ببرد.از امکانات هت می توان به پارکینگ،لابی،صندوف امانات،اتاق چمدان،رستوران،کافی شاپ،لاندری،نمازخانه،آسانسور اشاره نمود.

تور مشهد تابستان 97

تور مشهد تیر 97

تور مشهد مرداد 97

 

 

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد



:: موضوعات مرتبط: مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتل سهند مشهد,رزرو هتل سهند مشهد,امکانات هتل سهند مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:56

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::