شهر آلبرتا - کانادا , کیش , استانبول , هتل آبان مشهد , هتل پارک عربیان دبی , هتل های مالزی , هتل های دبی , آنتالیا , هتل آتی مشهد , هتل تانجونگ رو ریزورت لنکاوی مالزی , جنگل خودکشی در ژاپن , هتل برجیس مشهد , پارک طبیعی هفت حوض مشهد , هتل هفت آسمان مشهد , مرکز خرید دریا درگهان قشم ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

زندگی آسان
زندگی آسان

چهار شنبه

منارجنبان اصفهان

منارجنبان اصفهان

یکی از آثاری که با شهرت جهانی خود هر ساله علاقه‌ ‌مندان را از سراسر دنیا به این شهر می کشاند و آن ها را حیرت زده می کند، اثر تاریخی و ارزشمند منارجنبان است. منارجنبان بنایی خارق العاده می باشد که با دو مناره ی زیبایش بر روى مزار عمو عبدالله، از صالحان معروف قرن هشتم ساخته شده است.این دو مناره، باعث شهرت و جذابیت این بنا شده اند. مناره هایی عجیب و تامل برانگیز، همانطور که از نام بنا مشخص است، متحرک هستند و جنبان. اما برای کشف چگونگی حرکت مناره ها باید حتما به اصفهان برویم و منارجنبان را از نزدیک نظاره کنیم.این ساختمان با کاشی‌های لاجوردی رنگ به شکل ستاره چهار پر و اشکال دیگری به شکل کثیر الاضلاع فیروزه‌ای رنگ مزین شده است. در گذشته منارجنبان از شهر جدا و در دهکده‌ای به نام «کارلادان» قرار داشت ،ولی امروزه این محل و بنا جزو اصفهان است و در نزدیکی محلی به نام نصرآباد قرار دارد.

منارجنبان اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: منارجنبان اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:35

چهار شنبه

کویر ورزنه اصفهان

کویر ورزنه اصفهان

کویر ورزنه که از آن به عنوان نگین شرق نصف جهان یاد می شود،‌ یکی دیگر از مقصدهای جذاب طبیعت گردی در اطراف اصفهانمی باشد. ورزنه، شهری است از توابع بخش بن رود اصفهان که دشتهای پهناور و خشک دارد. یکی از مقصدهای بوم گردی در اصفهان،‌ همین ورزنه است که امکان اقامت در خانه های محلی نیز برای شما فراهم شده است.این منطقه کویری و دیدنی اصفهان، بیش از هفده هزار هکتار وسعت دارد و کویر خارا نیز نامیده می شود. اشکال گوناگونی از تپه های ماسه از جمله تپه های ماسه ای، هلالی و طولی که با وزش بار در هر لحظه شکل تازه ای به خود می گیرد، مناظر شگفت انگیز را در برابر دیدگان گردشگران خلق می کند.طنازی عروس ورزنه را می توان در این مکان رویایی مشاهده کرد. جایی کم نظیر برای سلفی های بی نظیر. البته در سفر به ورزنه، بهتر است که در قالب تور سفر کنید و یا حتما یکی از اهالی، همراه شما باشد تا در این کویر زیبا، بلد راه در کنار شما قرار بگیرد.همچون سرزمین رویایی مرنجاب، بهترین فصل سفر به این مقصد طبیعت گردی نصف جهان، تا اوایل اردیبهشت است. برای سفر به این کویر، باید از ماشین های دو دیفرانسیل استفاده کنید. قسمت شرقی محور ارتباطی حسن آباد به ورزنه و همچنین حاشیه جنوبی رودخانه زاینده رود در شهر ورزنه، مسیرهایی است که شما را به این کویر هدایت می کند.از مرکز اصفهان تا ورزنه فقط ۱۰۰ کیلومتر فاصله است که با اتوبوس و خطی می توان این مسیر را طی کرد.

کویر ورزنه اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: کویر ورزنه اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:17

چهار شنبه

کاروانسرای قلعه خرگوشی

کاروانسرای قلعه خرگوشی

کاروانسرای قلعه خرگوشی یکی از 999 کاروانسرایی است که به دستور شاه عباس صفوی در مسیر راه ابریشم ساخته شده است،کاروانسرای قلعه خرگوشی در جنوب غربی اردکان و شصت کیلومتری عقدا و در فاصله هفت کیلومتری روستای کاییون قرار دارد. برای دیدن این کاروانسرا باید از شهر عقدا در جاده قدیمی یزد – اصفهان رفته و با پشت سر گذاشتن روستاهای مزرعه نو، خلیل‌آباد و سرو علیا تا نزدیکی باتلاق گاوخونی پیش بروید و وارد بیابان خرگوشی شوید. تا اینجا جاده آسفالته است اما از ورودی بیابان تا کاروانسرا باید ۲۵ کیلومتر جاده شنی کویر را طی کنید.اگر گذارتان به این کاروانسرا بیفتد، می بینید که تمام این بنای 80×80 متر از سنگ گرانیت و آجر ساخته شده است. حتی صفه ها، حجره هاه و اصطبل بنا هم سنگی هستند و این شاید مهم ترین دلیل استوار ماندن قلعه خرگوشی تا امروز باشد. در بیابان های این منطقه، معادن گرانیت زیادی وجود دارد و کارگران عصر صفوی، وقتی کاروانسرای قلعه خرگوشی را می ساختند از گرانیت های کوه‌های اطراف استفاده کردند.جالب ترین تزئین بنا که در نگاه اول نظرتان را جلب می کند، کتیبه ای است که بر سر در ورودی نصب شده و روی آن به خط "علی رضا عباسی" خطاط معروف عصر "شاه عباس" نوشته شده است. این کتیبه، روی پانزده قطعه سنگ سبز رنگ به طول هشت متر و عرض شصت سانتی متر و در سه ضلع مدخل نصب شده است.

کاروانسرای قلعه خرگوشی



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: کاروانسرای قلعه خرگوشی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:15

چهار شنبه

روستای هنجن اصفهان

روستای هنجن اصفهان

روستایی از توابع نطنز اصفهان در جوار کوها و رودها که همین امر باعث شده روستا حتی تو فصل تابستون خرم و سرسبز و درختای باغ هایش پر از میوه های تازه و خوشمزه باشند.کشاورزی و دامداری در این روستا بسیار رونق داشته و خرمالو، سیب، گلابی، انجیر و انار از مهم تولیدات باغ‌های هنجن می‌باشند. ساختمان‌های مسکونی این روستا، عموماٌ از مصالحی بومی همچون سنگ، گل و چوب ساخته شده و پنجره‌ها و در خانه‌های قدیمی از جنس چوب هستند. دو امامزاده به نام‌های بی بی زینب خاتون و امامزاده داوود در روستای هنجن بسیار مورد توجه اهالی روستا می‌باشند. جالب است بدانید که مردم این روستا همانند دوران قدیم از لباس‌های سنتی استفاده می‌کنند. پوشاک مردان این روستا شامل پیراهن، آرخالیق، گیوه، شال کمر و شلوار مشکی می‌باشد. زنان روستای هنجن نیز عموماٌ از لباس هایی همچون چارقد، چادرشب، شلوار قردار، پیراهن راسته، یل(کت) و گیوه استفاده می‌کنند.کاخ و باغ عباس آباد نیز که از آثار دوران صفویه است از جاذبه های گردشگری روستا می باشد، که در واقع محل سکونت ییلاقی شاهان صفوی بوده و برای تفرج و شکار در آن اقامت می کردن. پل تاریخی، قلعه تاریخی هنجن که مربوط به قرن هشت هجری، رودخانه هنجن، درخت کهن امامزاده بی بی زینب خاتون، بنای بقعه داوود بن حسن بن علی بن ابیطالب(ع)، چند چشمه و دو قنات از جاذبه های دیگر این روستا می باشند.

روستای هنجن اصفهان

روستای هنجن اصفهان

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای هنجن اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:14

چهار شنبه

روستای فریزهند اصفهان

روستای فریزهند اصفهان

این روستا در استان اصفهان ، شهرستان نطنز قرار گرفته و یکی از 70  روستای شهرستان نطنز می باشد،ین روستا در فاصله 19 کیلومتری پاسگاه پل هنجن (واقع در جاده قدیم نطنز) در آخرین ده قرار دارد. منطقه کوهستانی و سرسبز و آب و هوای خنک آن و همچنین بافت قدیمی ساختمانهایش از ویژگی های این روستای زیبا می باشد.فریزهند که به آن فریزند هم می گویند دهی است نسبتا بزرگ در دهستان چیمه رود از شهرستان نطنز. در سال 1345 این روستا 217 نفر جمعیت داشته که جمعیت این محل در سال1357 به 89 نفر با 38 خانوار کاهش پیدا کرده که نشانه مهاجرت جوانان روستا است.لازم به ذکر است که عمده شهرت روستای فریزهند مدیون وجود چشمه آب معدنی به نام آب سرخ می‌باشد که فاصله 78 کیلومتری جنوب شهرستان کاشان و در نزدیکی نطنز واقع شده است. چشمه‌ای در بالای کوه که آب آن از دسته آب‌های بی‌کربتانه مخلوط با گاز بوده و برای درمان بیماری‌های دستگاه گوارش، کبد و مجاری صفراوی، معده و روده بسیار مؤثر می‌باشد.

روستای فریزهند اصفهان

روستای فریزهند اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای فریزهند اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:12

چهار شنبه

روستای نیسیان اردستان اصفهان

روستای نیسیان اردستان اصفهان

یکی از روستاهای پرجمعیت منطقه روستای نیسیان می باشد، که در فاصله 57 کیلومتری اردستان قرار دارد و فاصله آن تا اصفهان 100 کیلومتر می باشد. قدمت این روستا مربوط به 700 سال پیش است که از آن موقع تا به حال قبایل مختلفی در آن زندگی کرده اند.این روستان به دلیل بافت تاریخی وجود بناهایی چون مسجد جامع دوره قاجاریه،حمام قدیمی و خانه های قدیمی روستا که در ساخت آن ها از مصالح بومی استفاده شده است موجب آن گشته تا از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان، یکی از قطبهای گردشگری استان اصفهان معرفی شده است و سالانه به ویژه در ایام نوروز میزبان هزاران گردشگر می باشد.ساختمان فعلی مسجد اصلی روستا در سال 1118 هجری قمری بنا شده است. خانه های بافت قدیم ، زیارتگاه ، قنات تاریخی ، قلعه و حمام قدیمی ، نشانه هایی از قدمت تاریخی روستاست. با توجه به نشانه های موجود ، قدمت این روستا را می توان به پیش از دوره صفوی و بنابر برخی شواهد به پیش از اسلام مربوط دانست.

روستای نیسیان اردستان اصفهان

روستای نیسیان اردستان اصفهان



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای نیسیان اردستان اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:11

چهار شنبه

روستای عروسان اصفهان

روستای عروسان اصفهان

این روستا از توابع بخش خور و بیابانک شهرستان نائین در استان اصفهان ایران است و در مرکزیت روستاهای جنوبی خوربیابانک قرار گرفته‌ است ، که در مسیر گردشگرانی که برای بازدید از مناطق کویری می‌آیند می باشد. این روستا دارای جمعیت بسیار کمی است، به طوری که در سرشماری سال 1385 جمعیت آن حدود 270 نفر گزارش شده است. این روستا در دهستان بیابانک قرار گرفته که دارای 920 متر ارتفاع از سطح دریا است. آب و هوای این منطقه گرم و خشک و دارای شرایط کویری است. رودخانه فصلی فراخ، از دو کیلومتری جنوب روستا عبور می‌کند و کوه دوانبارو و روستای گرمه نیز در شمال آن قرار دارند. این روستا یکی از زیباترین روستاهای استان اصفهان است که طبیعت‌گردان بسیاری از آن استقبال می‌کنند. این روستا در 50 کیلومتری کویر نمک قرار دارد. و به همین دلیل و داشتن شرایط خشک و کم‌آب، دارای چندین آب‌ انبار است که از گذشته‌های دور برای تامین آب آشامیدنی روستا تعبیه شده‌اند. آب‌ انبارها دارای سیستم خنک‌کننده و فضاهای تاریک داخلی هستند که برای گردشگران و کویرنوردان بسیار جذاب هستند. جالب است بدانیند از دلایلی که موجب نگاه ویژه گردشگران نسبت به این روستا می شود وجود آبگرم معدنی است که در 18 کیلومتری از روستا واقع شده است . البته بافت و معماری کهن روستا نیز از دلایل دیگر جذب توریسم می باشد .

 روستای عروسان اصفهان

روستای عروسان اصفهان

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: روستای عروسان اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:10

چهار شنبه

هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا اصفهان

این هتل تک ستاره در سال 1350 با 13 اتاق استاندارد افتتاح گردید و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت ، هتل در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و دسترسی آسان به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی از مزایای آن نزد مسافران تور اصفهان به شمار می رود. هتل دارای یک رستوران با منویی از غذاهای ایرانی می باشد و شما عزیزان می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه در آن میل فرمایید. امکانات هتل شامل خشکشویی ، رستوران ،کافی شاپ ، خدمات کرایه تاکسی ، لابی ، پذیرش 24 مساعته ، سیستم تهویه ، روم سرویس می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ویانا اصفهان,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 15:2

چهار شنبه

بازار عباس قلی خان مشهد

این بازار با قدمتی بسیار زیاد قسمت از بازار بزگ مشهد است که به دلیل گسترش حرم بخش عمده ایی از آن تخریب شد و لی این بخش به همراه فرش‌ فروشان و بازار سرشور باقی مانده است،این باز در اصل بخش برای تجارت برای بازارهای خارجی می باشد زیر اجناس این بازار شامل وسایل برقی خارجی می باشد،البته شاید در میان حجره ها هنوز کسبه قدیم در حال فروش صنایع دستی ایرانی و یا زعفران و نبات باشند ولی در کل این بازار را چینی ها در دست گرفته اند 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: بازار عباس قلی خان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:41

چهار شنبه

هتل هاترا مشهد
هتل سه ستاره تاپ هاترا در سال 1392 فعالیت خود را در 6 طبقه و 45 واخد اقامتی آغاز نمود.قرار گرفت این هتل در خیایان امام خمینی موجب دسترسی آسان آن به حرم امام رضا و مراکز خرید کشته است.اتاق های هتل دارای امکاناتی چون سیستم تهویه متبوع،روم سرویس،حمام،سشوار،حوله،مبلمان می باشند.رستوران هتل آماده پذیرایی در تمام وعده های غذایی با منویی متنوع و کیفیتی خوب از شما عزیزان میباشد و شما مسافران مشهد می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه در آن میل نمایید.از امکانات هتل می توان به رستوران،کافی شاپ،لابی،اینترنت،روم سرویس،لاندری و خشکشویی،صندوق امانات،تاکسی سرویس و پارکینگ را نام برد.
 
هتل هاترا مشهد
 
هتل هاترا مشهد
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل هاترا مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:39

چهار شنبه

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
هتل 3 ستاره حیات شرق مشهد همان هتل سارا سابق می باشد، که در 8 طبقه و 332 اتاق و سوئیت در حال فعالیت می باشد،نزدیکی هتل به مراکز خرید و حرم مطهر از ویژه گی های آن نزد مسافران تور مشهد است.اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا،روم سرویس،حمام،تلویزیون،تلفن،یخچال و اینترنت می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر می باشد. امکانات هتل شامل رستوران ، خدمات آژانس مسافرتی ، لابی ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس ، آسانسور، بسته آرایشی و بهداشتی ، سشوار ، یخچال ، مینی بار در اتاق ، سرویس بهداشتی ایرانی ، حمام ، تلفن ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی ، آشپزخانه ، پارکینگ می شود.
 
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
 
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
 
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان حیات شرق مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:36

چهار شنبه

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل چهار ستاره کیانا در خیابان امام رضا قرار دارد . نزدیکی هتل به حرم از مزایای آن نزد مسافران تور مشهد می باشد. هتل در 7 طبقه و 110 اتاق استاندارد و سوئیت در حال خدمت رسانی به مسافران می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی چون روم سرویس ، سیستم تهویه ، حمام ، پک لوازم بهداشتی ، حوله ، صندوق امانات ، کمد لباس ، مبلمان ، تلویزیون ، تلفن و اینترنت می باشند. رستوران هتل در هر سه وعده غذایی در حال خدمات رسانی است و هتل دارای امکاناتی نظیر لابی ، آسانسور ،  صندوق امانات ،  نمازخانه ، فروشگاه ،  پله اضطراری ، فتوکپی ،  فکس ،   پرینتر ،  زنگ هشدار،  گشت نیم روزی ،  چایخانه سنتی، رستوران بام،  کافی شاپ،  تاکسی سرویس،  اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش ، ترانسفر رفت با هزینه ،ترانسفر برگشت با هزینه است.

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل کیانا مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:34

چهار شنبه

هتل نیما مشهد
هتل 3 ستاره نیما که به دلیل موقعیت مکانی و نزدیکی به حرم جزو پرطرفدار ترین هتل های مشهد می باشد دارای 58 اتاق سوئیت و اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس ، حمام ، سیستم تهویه متبوع ، مبلمان ، کمد لباس ، تجهیزات آشپزخانه ، یخچال ، تلویزیون ، تلفن و اینترنت است. شما می توانید در هتل نیما به دو صورت اقامت با صبحانه و فولبرد اقامت داشته باشد. رستوران هتل با دارا بودن منویی متنوع همواره مسافران تور مشهد را راضی نگه داشته است. هتل دارای امکاناتی چون رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، اینترنت ، لابی ، ترانسفر فرودگاهای ، سرویس رفت به حرم ، خدمات کرایه تاکسی ، آسانسور ، فضای سبز و فروشگاه برای خرید سوغاتی می باشد.
 
هتل نیما مشهد
 
هتل نیما مشهد
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل نیما مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:33

چهار شنبه

منطقه توریستی چالیدره مشهد

منطقه توریستی چالیدره مشهد

از بیست سال پیش تا به امروز مشهد دست خوش بسیاری از تغییرات شده است تا به یک شهر توریستی مبدل گردد. عملیات تبدیل منطقه چالیدره به یک منطقه تفریحی و توریستی در شهر مشهد از سال 1376 توسط آستان قدس رضوی آغاز گردید و مسئولین این منطقه گردشگری با صرف هزینه های زیاد ،این منطقه را گسترش دادند و امکانات رفاهی و توریستی خوبی را در آن تاسیس نمودند و روز به روز بر امکانات تفریحی این مجموعه افزوده میشود. این منطقه تفریحی 160 هکتار ، دارای آب و هوای مطبوع و همچنین موقعیت جغرافیایی و اقتصادی ویژه در شهر مشهد میباشد و وجود امکانات گردشگری متنوع به همراه محیطی آرامش بخش و چشم اندازهایی زیبا این محل به مجموعه ایی توریستی مبلدل کرده است. 

منطقه توریستی چالیدره مشهد

منطقه توریستی چالیدره مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: منطقه توریستی چالیدره مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:32

چهار شنبه

هتل آتی مشهد
هتل 3 ستاره کیان یکی از هتل های نزدیک به حرم امام می باشد . هتل با 47 اتاق سه تخته و چهر تخته در حال خدمت رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد. امکانات اتاق های هتل شامل روم رویس ، خدمات خانه داری ، یخچال ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، حوله ، مبلمان می باشد. هتل با درب اصلی حرم تنها 400 متر فاصله دارد و با بازار سنتی مربوط به زمان رضا شاه تنها 100 متر فاصله دارد. همچنین فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 6 و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. شما عزیزان می توانید هتل را به صورت فول برد رزرو نمایید . از امکانات هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، ترانسفر ، لاندری و خشکشویی ، لابی ، اینترنت ، پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، گشت نیم روزی ، تاکسی سرویس ، خدمات باربری ، خدمات تهیه بلیط ، اتاق چمدان ، خدمات بیدارباش ، خدمات تور ، دستگاه واکس کفش ،  آژانس مسافرتی ،  آسانسور ،  صندوق امانات در لابی ، کپسول آتشنشانی اشاره نمود.
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آتی مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:30

چهار شنبه

هتل آتی مشهد
هتل 3 ستاره کیان یکی از هتل های نزدیک به حرم امام می باشد . هتل با 47 اتاق سه تخته و چهر تخته در حال خدمت رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد. امکانات اتاق های هتل شامل روم رویس ، خدمات خانه داری ، یخچال ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، حوله ، مبلمان می باشد. هتل با درب اصلی حرم تنها 400 متر فاصله دارد و با بازار سنتی مربوط به زمان رضا شاه تنها 100 متر فاصله دارد. همچنین فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 6 و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. شما عزیزان می توانید هتل را به صورت فول برد رزرو نمایید . از امکانات هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، ترانسفر ، لاندری و خشکشویی ، لابی ، اینترنت ، پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، گشت نیم روزی ، تاکسی سرویس ، خدمات باربری ، خدمات تهیه بلیط ، اتاق چمدان ، خدمات بیدارباش ، خدمات تور ، دستگاه واکس کفش ،  آژانس مسافرتی ،  آسانسور ،  صندوق امانات در لابی ، کپسول آتشنشانی اشاره نمود.
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد
 
هتل آتی مشهد


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آتی مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:30

چهار شنبه

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان در سال 1383 فعالیت خود را در 3 طبقه و 60 واحد مسکونی آغاز نمود . هتل آبان در سال 1391 برترین هتل کشور شناخته شد و در سال 1392 عنوان واحد نمونه گردشگری استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.از خدمات برتر هتل برای مسافران تور مشهد وجود سرویس های اختصاصی بصورت رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز به حرم مطهر رضوی می باشد.

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مبلمان ، تلویزیون ، یخچال ، حمام ، حوله ، صندوق امانات ، تراس ، میز آرایش ، اینترنت.

امکانات هتل شامل : اینترنت ، خدمات خشکشویی ، کافی شاپ و سالن همایش ، سونا خشک ، سونا بخار ، نماز خانه ، سالن بدنسازی ، کافی نت ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی ، لابی ، آسانسور ، رستوران ، جکوزی ، سیستم تهویه مطبوع ، خود پرداز ، خدمات کرایه تاکسی ، روزنامه ، صبحانه ، پارکینگ

هتل آبان مشهد

رستوران هتل آبان : منوی رستوران هتل آبان شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد و صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود که شامل املت گوجه فرنگی ،املت قارچ ، املت میکس ، نیمرو ، تخم مرغ آب پز ، سوسیس سرخ شده ، ژامبون ، عسل ، کره، مربا ،شیر ، آب میوه ، چای ، میوه فصل ،عدسی ،خرما ، سرشیرخامه، پنیر ،نان ایرانی ، انواع املت ، حلیم می باشد.

هتل آبان مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل آبان :  فرودگاه 20 کیلومتر ،ایستگاه قطار 18/9 کیلومتر ،ترمینال مسافربری 14/8 کیلومتر ،مرکز شهر و نقاط دیدنی 6/5 کیلومتر ،ایستگاه مترو 2/1 کیلومتر ،نمایشگاه بین المللی 6/2 کیلومتر ،حرم و اماکن مذهبی 15/5 ،کیلومتر فاصله تا مراکز خرید 8/4 کیلومتر ، آرامگاه فردوسی  30/8 کیلومتر ، بازار رضا  18/1 کیلومتر ، باغ وحش وکیل آباد  5/8 کیلومتر ، پارک آبی  8/3 کیلومتر ، حرم امام رضا (ع) 15/5 کیلومتر ، دره جاغرق  18/9 کیلومتر ، روستا و تپه پاژ 37/3 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:27

چهار شنبه

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان در سال 1383 فعالیت خود را در 3 طبقه و 60 واحد مسکونی آغاز نمود . هتل آبان در سال 1391 برترین هتل کشور شناخته شد و در سال 1392 عنوان واحد نمونه گردشگری استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.از خدمات برتر هتل برای مسافران تور مشهد وجود سرویس های اختصاصی بصورت رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز به حرم مطهر رضوی می باشد.

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مبلمان ، تلویزیون ، یخچال ، حمام ، حوله ، صندوق امانات ، تراس ، میز آرایش ، اینترنت.

امکانات هتل شامل : اینترنت ، خدمات خشکشویی ، کافی شاپ و سالن همایش ، سونا خشک ، سونا بخار ، نماز خانه ، سالن بدنسازی ، کافی نت ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی ، لابی ، آسانسور ، رستوران ، جکوزی ، سیستم تهویه مطبوع ، خود پرداز ، خدمات کرایه تاکسی ، روزنامه ، صبحانه ، پارکینگ

هتل آبان مشهد

رستوران هتل آبان : منوی رستوران هتل آبان شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد و صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود که شامل املت گوجه فرنگی ،املت قارچ ، املت میکس ، نیمرو ، تخم مرغ آب پز ، سوسیس سرخ شده ، ژامبون ، عسل ، کره، مربا ،شیر ، آب میوه ، چای ، میوه فصل ،عدسی ،خرما ، سرشیرخامه، پنیر ،نان ایرانی ، انواع املت ، حلیم می باشد.

هتل آبان مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل آبان :  فرودگاه 20 کیلومتر ،ایستگاه قطار 18/9 کیلومتر ،ترمینال مسافربری 14/8 کیلومتر ،مرکز شهر و نقاط دیدنی 6/5 کیلومتر ،ایستگاه مترو 2/1 کیلومتر ،نمایشگاه بین المللی 6/2 کیلومتر ،حرم و اماکن مذهبی 15/5 ،کیلومتر فاصله تا مراکز خرید 8/4 کیلومتر ، آرامگاه فردوسی  30/8 کیلومتر ، بازار رضا  18/1 کیلومتر ، باغ وحش وکیل آباد  5/8 کیلومتر ، پارک آبی  8/3 کیلومتر ، حرم امام رضا (ع) 15/5 کیلومتر ، دره جاغرق  18/9 کیلومتر ، روستا و تپه پاژ 37/3 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:27

چهار شنبه

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان در سال 1383 فعالیت خود را در 3 طبقه و 60 واحد مسکونی آغاز نمود . هتل آبان در سال 1391 برترین هتل کشور شناخته شد و در سال 1392 عنوان واحد نمونه گردشگری استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.از خدمات برتر هتل برای مسافران تور مشهد وجود سرویس های اختصاصی بصورت رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز به حرم مطهر رضوی می باشد.

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مبلمان ، تلویزیون ، یخچال ، حمام ، حوله ، صندوق امانات ، تراس ، میز آرایش ، اینترنت.

امکانات هتل شامل : اینترنت ، خدمات خشکشویی ، کافی شاپ و سالن همایش ، سونا خشک ، سونا بخار ، نماز خانه ، سالن بدنسازی ، کافی نت ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی ، لابی ، آسانسور ، رستوران ، جکوزی ، سیستم تهویه مطبوع ، خود پرداز ، خدمات کرایه تاکسی ، روزنامه ، صبحانه ، پارکینگ

هتل آبان مشهد

رستوران هتل آبان : منوی رستوران هتل آبان شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد و صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود که شامل املت گوجه فرنگی ،املت قارچ ، املت میکس ، نیمرو ، تخم مرغ آب پز ، سوسیس سرخ شده ، ژامبون ، عسل ، کره، مربا ،شیر ، آب میوه ، چای ، میوه فصل ،عدسی ،خرما ، سرشیرخامه، پنیر ،نان ایرانی ، انواع املت ، حلیم می باشد.

هتل آبان مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل آبان :  فرودگاه 20 کیلومتر ،ایستگاه قطار 18/9 کیلومتر ،ترمینال مسافربری 14/8 کیلومتر ،مرکز شهر و نقاط دیدنی 6/5 کیلومتر ،ایستگاه مترو 2/1 کیلومتر ،نمایشگاه بین المللی 6/2 کیلومتر ،حرم و اماکن مذهبی 15/5 ،کیلومتر فاصله تا مراکز خرید 8/4 کیلومتر ، آرامگاه فردوسی  30/8 کیلومتر ، بازار رضا  18/1 کیلومتر ، باغ وحش وکیل آباد  5/8 کیلومتر ، پارک آبی  8/3 کیلومتر ، حرم امام رضا (ع) 15/5 کیلومتر ، دره جاغرق  18/9 کیلومتر ، روستا و تپه پاژ 37/3 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:27

چهار شنبه

هتل بریستول سنت پترزبورگ روسیه

هتل بریستول سنت پترزبورگ روسیه

هتل سه ستاره بریستول دارای 119 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون اینترنت،روم سرویس،حمام،تلفن،تلویزیون،ماهواره،سشوار،پک بهداشتی حمام و ... می باشد،فاصله هتل تا ایستگاه مترو تنها 10 دقیقه پیاده روی می باشد،نزدیکی هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری روسیه یکی از مزایای آن به شما می رود،رستوران دیوانه شکارچی در این هتل واقع شده است که شما می توانید از منو و طعم لذیذ غذاهایش نهایت استفاده را ببرید،در ضمن شما می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه و یا در اتاق خود میل نمایید.از امکانات این هتل می توان به رستوران،لابی،ترانسفر فرودگاهی،گشت شهری و ... اشاره نمود. 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل بریستول سنت پترزبورگ روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:24

چهار شنبه

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه

هتل 4 ستاره رادیسون بلو بیلوروسکایا (radisson blu belorusskaya) در فاصله 10 دقیقه ایی از مترو قرار گرفته است،این هتل دارای 264 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،سیستم تهویه،حمام،حوله،سشوار،کتری برقی،تلویزیون،مینی بار،یخچال،تلفن و اینترنت می باشند.کاخ کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند و می توانید به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروید.رستوران هتل با منوی بین المللی خود آماده پذیرایی از مسافران تور روسیه می باشد.از امکانات هتل رادیسون می توان به اتاق کنفرانس،رستوران،خشکشویی و لاندری،خدمات گشت شهری،لابی،اتاق مهمان،کارکنان چند زبانه،صبحانه به صورت بوفه،سونا،سالن بدنسازی،آرایشگاه،بار و ... اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:24

چهار شنبه

هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
این هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان سرخ و کاخ کرملین روسیه واقعه شده است،این هتل دارای 334 اتاق می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون سیستم تهویه،یخچال،مینی بار،تلویزیون،روم سریس،حمام،تراس و اینترنت می باشد.هتل ریتز دارای اتاق اکسیژن می باشد که در آن غذاهای بین المللی و ژاپنی سرو می شود،همچنین این هتل مدرن و مجلل دارای پرده های الکترونیکی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا با با کنترل میزان نور را تعیین کنید،رستوران های موجود در هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و روسی می باشند،فاصله هتل تا مرکز خرید GUM و سالن تئاتر Bolshoi تنها 3 دقیقه است،فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 26 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 5 کیلومتر است،از امکانات این هتل می توان به استخر،سونا،جکوزی،رستوران،سالن بدنسازی،خدمات ماساژ،ترانسفر،لابی و ... اشاره کرد.
 
هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
 
هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
 
هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:23

چهار شنبه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

این هتل چهار ستاره در مرکز شهر مسکو واقع شده است که یکی از هتل های مجلل و لوکس مسکو می باشد که علاوه بر دارا بودن امکانات عالی، از مزیت نزدیک بودن به مکان های اصلی گردشگری مسکو برخوردار است.این هتل دارای 94 اتاق استاندارد می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی نظیر روم سرویس،سیستم گرمایش،حمام،یخچال،مینی بار،تلویزیون،چای ساز می باشند، شما می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به موزه تئاتر بروید و گالری تترایکوف 20 دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد و میدان سرخ 2 کیلومتری آن است. فاصله آن تا فرودگاه 26 کیلومتر می باشد،هتل دارای استخر بزرگ ، رستوران ،سونا ،سالن بدنسازی ،درمان زیبایی و کلاس های ایروبیک ، کافی شاپ ، خشکشویی ، بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، جکوزی ، مرکز تجاری ، اتاق نگهداری چمدان و اینترنت می باشد.

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه

هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل آدایگو مسکو پاولتسکایا روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:21

چهار شنبه

هتل ناسیونال مسکو
هتل 5 ستاره ناسیونال یکی از هتل های شیک و لوکس شهر مسکو می باشد،که در سال 1903 ساخته و در سال 1990 به صورت کامل بازسازی شد، این هتل دارای 202 اتاق و سوئیت می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،حمام،سیستم گرمایش و تهویه،مینی بار،تلویزیون،مبلمان،صندوق امانات و اینترنت می باشند.در رستوران این هتل سرآشپزان با تبحر خاصی در حال تبخ بهترین غذاها برای مسافران تور روسیه هستند.از جمله امکانات هتل شامل رستوران,کافی شاپ,لاندری و خشکشویی,لابی,ترانسفر فرودگاهی,استخر,سونا,جکوزی,سالن بدنسازی,پارکینگ,سیستم حفاظتی,سالن جلسات,تراس,خدمات خرید بلیط هواپیما و قطار می شود. معماری تاریخی هتل و نزدیکی آن به میدان سرخ و کرملین از جمله مزایای آن نزد گردشگران می باشد.
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو
 
هتل ناسیونال مسکو


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل ناسیونال مسکو,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 13:19

چهار شنبه

هتل میراج کازن روسیه

هتل میراج کازن روسیه (Mirage Hotel)

هتل 5 ستاره  Mirage در شهر کازن روسیه قرار دارد و بافت قدیمی شهر در چند قدمی آن قرار دارد،این هتل دارای 109 اتاق لوکس می باشد که اتاق های آن دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه،حمام،روم سرویس،مینی بار،مبلمان،سشوار،صندوق امانات می باشند،فاصله هتل تا فرودگاه 32 کیلومتر می باشد،از امکانات هتل می توان به بار و رستوران اختصاصی، تراس با فضای مناسب برای نشستن و استراحت، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت اشاره نمود.

هتل میراج کازن روسیه

هتل میراج کازن روسیه

هتل میراج کازن روسیه

 

نوشتن دیدگاه



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل میراج کازن روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:41

چهار شنبه

هتل بوداپست مسکو روسیه
هتل 5 ستاره (Budapest) در شهر زیبای مسکو  روسیه قرار دارد . این هتل مطلق قرن 19 میلادی در مرکز شهر قرار دارد. هتل دارای 116 اتاق اعم از سوئیت بیزینس ، اتاق اکسکلوسیو ، سوئیت جونیور ، سوئیت، اتاق سینگل کلاسیک ، اتاق سینگل با امکاناتی نظیر روم سرویس ، میلمان ، تلویزیون ، ماهواره ، یخچال ، کتری برقی ، حوله ، حمام ، سشوار و اینترنت می باشد. رستوران هتل جایی اسن که شما به راحتی می توانید هنر نمایی سر آشپز هتل را ببینید. هتل بوداپست دارای امکانات رفاهی چون نگهبانی، وجود دستگاه ای تی ام، خدمات خشکشویی، اتوکشی و نظافت، انبار چمدان، دربان و صندوق امانات می باشد. اینترنت رایگان وای فای در تمام اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل در دسترس همه قرار دارد. فضایی مختص افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است که در کنار تهویه مطبوع هوای تازه را برای شما فراهم می کند. خدمات اتاق، نگهبانی و حتی ورود و خروج ، به صورت شبانه روزی ارائه می شود. در هر ساعت از شبانه روز که سوالی داشتید می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید یا حتی بلیط خود را از طریق این میز بخرید. هتل بوداپست مسکو دارای امکانات فکس و فتوکپی بوده که با پرداخت هزینه آن در دسترس شما قرار می گیرد. مرکز تجاری و امکانات اتاق های ملاقات و جلسات اداری از دیگر مزیت های این هتل می باشد. بنابراین این هتل برای کسانی که به دلیل مشغله های کاری به شهر مسکو آمده اند، مکان مناسبی است.کارکنان هتل بوداپست مسکو به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می کنند.
 
فاصله هتل تا فاصله تا فرودگاه ونوکوو مسکو 27 ، فرودگاه شرمتیوو مسکو 30 ، موزه پوشکین 4، پارک گورکی 8،میدان روجا 1 ،  کاخ کرملین 3، فروشگاه مگنولیا 6 کیلومتر و تا حمام های سندانی 200، سالن تئاتر بولشوی 500 ، پاساژ پتروفسکی 200 ، ایستگاه متروی تیاترالنایا 690 ،  ایستگاه مترو ترابنایا 540 متر می باشد.
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 
هتل بوداپست مسکو روسیه
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل بوداپست مسکو روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:40

چهار شنبه

هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
هتل 4 ستاره (SunFlower Park Hotel) در شهر زیبای مسکو قرار دارد ، این هتل در فاصله 3 دقیقه ای از ایستگاه مترو Prazhskaya و 25 دقیقه ای از مرکز شهر مسکو قرار دارد. هتل دارای 244 اتاق استاندارد و سوئیت می باشد ، که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس ، سیستم تهویه هوا ، مبلمان ، حمام ، حوله ، سشوار ، کمد برای لباس ، صندوق امانات ، یخچال ، تلویزیون ،کتری برقی و اینترنت است. صبحانه روزانه به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می شود. عصرانه هم در همین رستوران به صورت غذاهای سبک و اسنک سرو می گردد. یکی از مزایای این هتل وجود چشمه آبگرم می باشد گه مسافران تور روسیه می توانند در آن استراحت کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به وجود رستوران ، بار ، کافی شاپ ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات تور ، رزرو بلیط ، گشت شهری ، ترانسفر ، پارکینگ ، استخر و خدمات ماساژ، وان آب داغ، سونای فنلاندی ، اتاق بخار ترکی ، خدمات تبدبل ارز ، سالن ورزش و اینترنت اشاره کرد. البته شما عزیزان می توانید حیوان خانگی خود را در این هتل همراه داشته باشید.
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه
 
هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل سان فلاور پارک مسکو روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:40

چهار شنبه

هتل هیلتون مسکو روسیه
هتل 5 ستاره Hilton Moscow در سال 1949 و در زمان استالین و پس از جنگ جهانی دوم در 19 طبقه و 330 اتاق  فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان این هتل کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران می باشد. شما مسافران تور روسیه می توانید از اتاق های هتل نمایی کل شهر مسکو را مشاهده نمایید. همچنین از مزایای خاص هتل وجود 6 اتاق جلسه با مساحت 800 متر مربع می باشد که شما به راحتی میتوانید برای جلسات کاری با هماهنگی از آنها استفاده نمایید. 
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
امکانات اتاق های هتل شامل : حمام با ترکیب دوش و وان ،میز لپ تاب ، سرویس چای و قهوه ، کتری برقی ، اتو ، گاوصندوق ، یخچال ، تلوزیون LCD .
 
امکانات هتل شامل : استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا 24 ساعته ، خشک شویی ، صرافی ، فروشگاه ، Free WiFi ، سالن بدن سازی 24  ساعته ، حمام آفتاب
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
رستوران هتل هیلتون : اگر دارای ذائقه غذایی خاص و حساس هستید اصلا نگران نباشد زیرا هتل دارای چندین رستوران با منویی متفاوت شامل غذاهای روسی ، ایتالیایی و بین المللی می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه میل نمایید.
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
موقعیت چغرافیایی هتل هیلتون : 
 
ایستگاه قطار 3 کیلومتر ، ایستگاه مترو 1 کیلومتر ، سوپر مارکت 4 کیلومتر ،رستوران 5 کیلومتر ، بازار 4 کیلومتر ، فرودگاه 29 کیلومتر ، ورزشگاه 1.8 کیلومتر ، مرکز خرید 1.8 کیلومتر ، تئاتر بلشویکی 2.6 کیلومتر ، کاخ کرملین 6 کیلومتر
 
هتل هیلتون مسکو روسیه
 
 


:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون مسکو روسیه, قیمت تور روسیه ,ارزان ترین تور روسیه,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 12:37

سه شنبه

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل 5 ستاره لوکس شرایتون در امارات واقع شده است و فاصله آن تا ساحل مارینا دبی تنها 10 دقیقه پیاده روی می باشد،همه امکانات در این هتل با هزینه اقامت حساب شده و نیازی نیست شما هزینه اضافی پرداخت کنید،وجود فروشگاه های متعدد در این هتل موجب محبویت بیشتر نزد مسافران شده است.این هتل دارای اتاق و سوئیت های مجللی می باشد که تمامی آنها دارای امکاناتی چون روم سرویس،حمام،حوله،چای و قهوه ساز،تلویزیون،ماهواره،تلفن،صندوق امانات و اینترنت می باشد.رستوران های هتل با کیفیت بالا و تنوع غذا آماده پذیرایی از هر نوع ذائقه ای است. از امکانات هتل می توان به استخر،سونا،جگوزی،سالن ورزش،رستوران،گافی شاپ،بار،ترانسفر فرودگاهی،خدمات کرایه اتومبیل،لاندری و خوشکشویی،خدمات کرایه تاکسی،اتاق چمدان،مترجم چندزبانه،سالن جلسه و برگزار کردن جشن شاره نمود.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 26 کیلومتر می باشد.

تور دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی



:: موضوعات مرتبط: گردشگری، دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,



نوشته شده توسط درویش در ساعت 14:54

وب سایت زندگی آسان سعی دارد تا نکاتی را که باعث راحتی و آرامش شما عزیزان در زندگی هست را در اختیارتان بگذارد
ایمیل مدیر : ahmad142822@gmail.com



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::